×
×

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ:
اختلاف‌نظر تهیه‌کنندگان کنسرت‌ موسیقی و سالن‌دارها رفع می‌شود

  • کد نوشته: 433273
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام آذر ۱۴۰۰
  • ۰
  • محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که اختلاف‌نظرهای سالن‌دارها و تهیه‌کنندگان کنسرت‌های موسیقی رفع و اجراهای زنده موسیقی از آذر به طور حتم برگزار می‌شود.
    اختلاف‌نظر تهیه‌کنندگان کنسرت‌ موسیقی و سالن‌دارها رفع می‌شود
  • سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که اختلاف‌نظرهای سالن‌دارها و تهیه‌کنندگان کنسرت‌های موسیقی رفع و اجراهای زنده موسیقی از آذر به طور حتم برگزار می‌شود.

    برگزاری کنسرت های موسیقی با اعلام مسئولان نهادهای خصوصی و دولتی بار دیگر از آذرماه کلید می خورد. اما برای این رویداد هنری پرمخاطب، زمینه‌هایی باید فراهم می‌شد. برخی تهیه کنندگان و برگزارکنندگان کنسرت های موسیقی جلساتی بین برگزارکنندگان کنسرت ها و سالن دارها به منظور فراهم کردن زیرساخت های کنسرت ها برگزار و پیشنهادهای تهیه کنندگان در اختیار سالن دارها قرار داده شده است.

    محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره برخی اختلاف نظرها میان سالن دارها و تهیه کنندگان کنسرت ها، تاکید کرد: نقطه نظر سالن دارها و تهیه کنندگان کنسرت ها به زودی با ارائه راهکارها تأمین می شود.

    وی با بیان اینکه هیچ نگرانی برای برگزار نشدن کنسرت ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تبادل نظر میان برگزارکنندگان کنسرت های موسیقی در حال انجام است و اجراهای زنده موسیقی به طور حتم در آذرماه برگزار می شود.

    شالویی اظهار داشت: شرایط باید برای حضور علاقه مندان به کنسرت ها در سالن ها فراهم شود.

    سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ در ادامه این گفت و گو اعلام کرد که هنوز قیمتی برای بلیت‌های کنسرت تعیین نشده است.

    به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام پیشین مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی، کنسرت ها بعد از ۲۰ ماه وقفه از آذرماه در سالن هایی که آمادگی دارند، آغاز می شود.

    منبع: ایرنا
    https://musiceiranian.ir/?p=433273
       
    برچسب ها محمود شالویی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *