×
×

به مناسبت گرامیداشت روز کیش
کنسرت «ارکستر بادی تهران» برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 432820
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام آبان ۱۴۰۰
  • ۰
  • ارکستر بادی تهران در روز کیش در فضای باز مجموعه تفریحی تجاری «میکامال» به اجرای زنده می‌پردازد.
    کنسرت «ارکستر بادی تهران» برگزار می‌شود
  • ارکستر بادی تهران در روز کیش در فضای باز مجموعه تفریحی تجاری «میکامال» به اجرای زنده می‌پردازد.

    ارکستر بادی تهران پس از اجرای برنامه‌های موفق با عالم قاسم‌اف و کنسرت بزرگ «ده سالگی ارکستر بادی تهران»، در جدیدترین کنسرت خود در گرامیداشت روز کیش، ۱۹ و ۲۰ آبان روی صحنه خواهد رفت.

    رهبری ارکستر در این اجرا را سینا ذکایی برعهده دارد و قرار است در این کنسرت گزیده‌ای از آثار پرطرفدار و انرژیک موسیقی روز جهان روی صحنه اجرا شود.

    انتخاب این گروه قدیمی و این ژانر موسیقیِ متفاوت برای روز کیش توسط مجموعه تجاری تفریحی «میکامال»، به این دلیل است که در جزیره کمتر اتفاق افتاده است و «میکامال» در تلاش است با پرداختن به برگزاری این نوع برنامه‌های متفاوت، فرهنگ شنیداری ارزشمند و جدیدی را برای مخاطبان و گردشگران به ارمغان بیاورد.

    ۲۰ آبان چند سالی است که به عنوان روز کیش نامگذاری شده است و گرامیداشت این روز، بیش از همه، «هویت بخشی» به زندگی و سبک زندگی در جزیره‌ای با تمدنی صدهاساله است و به عنوان نقطه ممتاز گردشگری، حرف‌های بسیاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد.

    گفتنی است کنسرت انرژیک و بی‌کلام «ارکستر بادی تهران» به تهیه‌کنندگی میکامال در گرامیداشت روز کیش، ۱۹ آبان (ساعت ۲۰ الی ۲۱) و ۲۰ آبان (ساعت ۱۸ الی ۱۹) در فضای باز ورودی A میکامال برگزار خواهد شد و حضور علاقمندان در این برنامه آزاد و رایگان است.

    میکامال با مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع، بزرگترین پروژه تجاری و تفریحی نوار شمالی خلیج فارس است. این مجموعه از سوی انجمن بین المللی مراکز خرید به عنوان یکی از ده مرکز خرید برتر خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شده است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=432820
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *