×
×

خانه موسیقی ایران در حمایت از مردم خوزستان بیانیه ای منتشر کرد

  • کد نوشته: 431011
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱ام مرداد ۱۴۰۰
  • ۰
  • این استان نیازمند تدبیر و کمک مسئولان و همه ما هموطنان است؛ کمکی نه از روی استیصال و صدقه بلکه از روی وظیفه و پاسخ بحق به هموطنان استانی که حق بیشمار بر گردن این ملت دارد.
    خانه موسیقی ایران در حمایت از مردم خوزستان بیانیه ای منتشر کرد
  • خانه موسیقی ایران در حمایت از مردم خوزستان بیانیه ای منتشر کرده و طی آن خواستار کمک به آن خطه شد.

    به گزارش موسیقی ایرانیان، در بیانیه خانه موسیقی ایران آمده است: این استان نیازمند تدبیر و کمک مسئولان و همه ما هموطنان است؛ کمکی نه از روی استیصال و صدقه بلکه از روی وظیفه و پاسخ بحق به هموطنان استانی که حق بیشمار بر گردن این ملت دارد.

    متن مفصل این بیانیه به شرح زیر است:

    چو ایران نباشد تن من مباد. خوزستان پاره‌ی تن ایران است و ایران تشنه و خسته از ظلم و بی عدالتی در جهان امروز بیش از هر چیزی نیاز به اتحاد و همدلی دارد. خوزستانِ تشنه که نفت و گازش را سخاوتمندانه در پهنه ی ایران زمین خرج کرده است مستحق این وضعیت نیست.

    پاسخ مطالبات بحق مردم شریف و مظلوم این خطه اقدام و عمل اقناعی است و قطعا هرگونه برخورد خشونت آمیز با مطالبات قانونی و بحق مردم محکوم است؛ خانه موسیقی به نمایندگی از سوی این صنف همچون همیشه در کنار مردم بزرگ ایران ایستاده و در این وضعیت بحرانی نیز در کنار مردم خونگرم و بزرگوار خوزستان خواهد ایستاد.

    در بخش دیگر این بیانیه آمده است: همان مردمانی که در این چهل سال بیش از همه در مقابل سختی ها و تلاطم های جنگ و بی آبی و خشکسالی ایستاده است و اینک که جانش به لب رسیده نیازمند تدبیر و کمک مسئولان و همه ما هموطنان است. کمکی نه از روی استیصال و صدقه بلکه از روی وظیفه و پاسخ بحق به هموطنان استانی که حق بیشمار بر گردن این ملت دارد.

    ‌به گزارش ایرنا از حساب اینستاگرامی khamenei_ir، رهبر انقلاب نیز فرمودند: مسئولان وظیفه دارند به مشکلات خوزستان رسیدگی کنند و اگر کسی به فکر مردم باشد، نمی‌تواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند و این وظیفه‌ی قطعی، فوری و همیشگی حکومت‌هاست که به فکر مردم باشند.

    در حالی که ایران یکی از گرم‌ترین تابستان‌های دهه‌های گذشته را می‌گذراند، استان خوزستان با تنش آبی و خشکسالی مواجه شده است. این وضعیت دامداران و کشاورزان را با شرایط بحرانی و ضرر و زیان مواجه کرده است.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=431011
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *