×
×

تحت عنوان «به یاد آر»
آثار برگزیده چهارمین دوره «جایزه رضا کروریان» منتشر شد

  • کد نوشته: 430873
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲۷ام تیر ۱۴۰۰
  • ۰
  • آثار برگزیده‌ چهارمین دوره از مسابقه‌ آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک (جایزه‌ رضا کروریان) در سال ۱۳۹۸ با نام «به یاد آر» منتشر شد.
    آثار برگزیده چهارمین دوره «جایزه رضا کروریان» منتشر شد
  • آثار برگزیده‌ چهارمین دوره از مسابقه‌ آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک (جایزه‌ رضا کروریان) در سال ۱۳۹۸ با نام «به یاد آر» منتشر شد.

    به گزارش موسیقی ایرانیان و به نقل از روابط عمومی جایزه رضا کروریان، پروژه موسیقایی «به یاد آر» شامل آثار برگزیده‌ چهارمین دوره از مسابقه‌ آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک «جایزه‌ی رضا کروریان» در ۱۳۹۸ توسط یک ناشر بین المللی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

    روژین منیبی از مدیریان برگزاری مسابقه آهنگسازی رضا کروریان با اعلام این خبر افزود: این پروژه به رسم معمول هر سال، باید در روز مراسمِ اهدای جوایز برگزیدگان سالِ بعد از خود، یعنی سال ۱۳۹۹ رونمایی می‌شد. اما از آنجا که در کشور ما مسائل مرتبط یا غیر مرتبط روی هم تاثیرگذار هستند، مواردی مثل همه‌گیری کرونا، تعطیلات نوروز، نوسان نرخ ارز، انتخابات ریاست جمهوری و غیره باعث شدند که چاپ اثر به تعویق بیفتد.

    وی با بیان اینکه خانواده‌ کروریان حامی مالی این پروژه بودند ، گفت: در این آثار سه نفر اول مسابقه و چهار برگزیده با نام «خوان هفتم برای سنتور و فیکسد مدیا» اثر علی بلیغی، «اتاق ۴۰۶» اثر وحید اله‌وردی، «حشرات هم عاشق می‌شوند برای آکوردئون و فیکسد مدیا» اثر مشترک سپیده یافتیان و پرهام ایزدیار، «بدون عنوان» اثر جواد بهرامی، «ظهور برای آکوردئون و لایوالکترونیک» اثر امین خوش‌سبک، برج سکوت اثر فرهاد شیرین‌زاده و به یاد آر برای سنتور و فیکسد مدیا اثر شهرزاد طالبی (نفر اول مسابقه). در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

    منیبی در ادامه اشاره کرد که نوازندگی آثار برگزیده‌ سال ۱۳۹۸ به عهده‌ سهیل طباطبایی نوازنده‌ سنتور و افا زولنر نوازنده‌ آکوردئون بوده‌اند.

    مسابقه‌ سال ۱۳۹۹ برای صدای انسان و الکترونیک بود که قطعات منتخب آن توسط شقایق باقری اجرا و ضبط شده و آماده‌ی انتشار است. مسابقه‌ سال ۱۴۰۰ نیز برای ساز عود (یاسمین شاه‌حسینی) و کنترباس (ماتیاس باور) در انتظار دریافت آثار علاقمندان موسیقی الکترونیک است.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=430873
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *