×
×

انتشار توسط کارگاه نوفه
«شاید هرگز تو را نبینم» از صبا علیزاده آماده دانلود شد

  • کد نوشته: 430693
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۹ام تیر ۱۴۰۰
  • ۰
  • «شاید هرگز تو را نبینم» دومین آلبوم از صبا علیزاده بعد از «یادهای پراکنده» است که در قالب 9 قطعه به عناوین «شاید هرگز تو را نبینم»، سایه های مخدوش»، «سکوت های در میان» و... ساخته و پرداخته شده است.
    «شاید هرگز تو را نبینم» از صبا علیزاده آماده دانلود شد
  • آلبوم «شاید هرگز تو را نبینم» به عنوان تازه ترین اثر از صبا علیزاده، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش موسیقی ایرانیان، «شاید هرگز تو را نبینم» دومین آلبوم از صبا علیزاده بعد از «یادهای پراکنده» است که در قالب ۹ قطعه به عناوین «شاید هرگز تو را نبینم»، سایه های مخدوش»، «سکوت های در میان»، «نوروز ۹۹»، «وضو»، «تنها امید امواج سیاه را در هم می شکند»، «تماس»، «دوگانه» و «آذین» ساخته و پرداخته شده است.

    صباعلیزاده در این آلبوم نیز همانند اثر قبلی‌اش علاوه بر موسیقی الکترونیک، از ساز کمانچه بهره برده و علاوه بر آن، یک قطعه را با همکاری روژین شرفی (آهنگساز الکترونیک) ساخته و اجرا کرده است.

    آندریاس اشپکتل هم که پیش از این در کنسرت «یادهای پراکنده» به عنوان نوازنده و خواننده حضور داشت، در دو قطعه از آلبوم تازه‌ی صبا علیزاده به عنوان خواننده شرکت کرده است.

    هر یک از قطعات آلبوم «شاید هرگز تو را نبینم» علاوه بر فضای موسیقایی متفاوت، روایت داستانی و صوتی خاص خود را دارند؛ به عنوان مثال در قطعه‌ی «سکوت‌های در میان»، آهنگساز با انتخاب و برش سکوت‌های بین سخنرانی سیاست‌مداران دوران رایش سوم (نازی ها) و پخش دوباره‌ی آن‌ها در بناهای معماری همان دوران و ضبط طنین این صداها تلاش کرده تا قطعه‌ای تازه خلق کند که فضایی ملانکولیک و تأثیرگذار ایجاد کرده است. «شاید هرگز تو را نبینم» به کتاب شعری شباهت دارد که صبا علیزاده آن را طی دو سال سروده است.

    شایان ذکر است که آلبوم «شاید هرگز تو را نبینم» از صبا علیزاده، توسط کارگاه نوفه منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال آن را از بسترهای معتبر اینترنتی به صورت قانونی تهیه نمایند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=430693
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *