×
×

آلبومی در قالب 8 قطعه از 8 شاعر معاصر
پیش فروش آلبوم «سیب هوس» از امیر عظیمی آغاز شد

  • کد نوشته: 430598
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۳ام تیر ۱۴۰۰
  • ۰
  • آلبوم «سیب هوس» ساخته جدیدی از امیر عظیمی، با آهنگسازی و خوانندگی این موزیسین آماده انتشار بوده و پیش فروش آن آغاز شده است.
    پیش فروش آلبوم «سیب هوس» از امیر عظیمی آغاز شد
  • آلبوم «سیب هوس» ساخته جدیدی از امیر عظیمی، با آهنگسازی و خوانندگی این موزیسین آماده انتشار بوده و پیش فروش آن آغاز شده است.

    به گزارش موسیقی ایرانیان، امیر عظیمی، خواننده و موزیسین موسیقی پاپ کشورمان تازه ترین اثر خود را در قالب آلبومی تحت عنوان «سیب هوس» و در قالب ۸ آهنگ تولید و منتشر می کند که پیش فروش این اثر در حال حاضر آغاز شده است.

    ترانه هایی که امیر عظیمی در آلبوم تازه اش خوانده از سروده‌های شاهین شیخی، میلاد موسوی، امید صباغ‌نو، علیرضا آذر، مجین، سهیل حسینی، امیر عظیمی و هیراد حاتمی بوده و نوازندگانی چون هادی جداری، امیرحسین توسلی، آرش عیوضی، بهنام میرزایی، کیان دارات، محد افشانی و حامد دهقانی در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته اند.

    امیر عظیمی سابقه خوانندگی برای تیتراژ فیلم «روباه» ساخته بهروز افخمی را داشته و از دیگر فعالیت های او می توان به همکاری با ارکسترهای مختلف برجسته از جمله ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، ارکستر مجلسی تهران و بازی همراه با هنرمندان و استادان مانند حسین علیزاده، لوریس چکناواریان، شهرداد روحانی، همایون شجریان، درک گلیسون، فرهاد فخرالدینی، علیرضا قربانی و بردیا کیارس و …اشاره کرد.

    عظیمی همچنین در کنار سیامک عباسی آهنگسازی قطعات «خوبه حال من» و «من انتخاب شدم» از آلبوم «خوشبختیت آرزومه» را بر عهده داشته که یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های شهریور ماه سال ۱۳۹۵ ایران بوده است.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند نسبت به پیش خرید تازه ترین آلبوم امیر عظیمی با نام «سیب هوس» به صورت دانلود قانونی اقدام نمایند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=430598
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *