×
×

در رابطه با موسیقی تلفیقی
انتشار ۲ پادکست از رامین بهنا

  • کد نوشته: 429372
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰
  • رامین بهنا به زودی ۲ پادکست درباره شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی منتشر می کند.
    انتشار ۲ پادکست از رامین بهنا
  • رامین بهنا

    رامین بهنا به زودی ۲ پادکست درباره شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی منتشر می کند.

    رامین بهنا از آهنگسازان و نوازندگان فعال حوزه موسیقی به زودی ۲ پادکست متفاوت را با موضوع شناخت موسیقی و موسیقی تلفیقی منتشر می کند.

    رامین بهنا، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «بهنا» در این باره گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای آماده ساختن ۲ پادکست هستم که این ۲ پادکست به زودی منتشر می شود.

    این آهنگساز بیان کرد: یکی از این پادکست ها درباره موسیقی تلفیقی است که از سوی «زنگ ریکورد» منتشر می شود و در آن به معرفی این نوع موسیقی می پردازیم و درباره پرسش هایی از قبیل اینکه چه نوع موسیقی را تلفیقی می گوییم، این نوع موسیقی چه ژانرهایی دارد، ویژگی های موسیقی تلفیقی در جهان و ایران چیست، صحبت می کنم که نمونه های هر کدام از آنها هم برای شناخت بهتر مخاطب درون پادکست قرار داده می شود.

    وی افزود: پادکست بعدی درباره شناخت موسیقی است و دوست دارم تمامی مخاطبان با سبک های مختلف موسیقی آشنا شوند و همه بتوانند بهتر این هنر را بشناسند.

    این هنرمند در پایان گفت: همچنین در این پادکست تمامی موسیقی ها را در دوره های مختلف معرفی می کنم. این ۲ پادکست برای همه مناسب است و از مخاطب عام تا خاص می توانند از آن استفاده کنند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=429372
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *