×
×

«چهار فصل» با آهنگ‌سازی نیلوفر و نیوشا قربانی منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 427827
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۷ام اسفند ۱۳۹۹
  • ۰
  • پروژه «چهار فصل» اولین آلبوم گروه اتاقک به سرپرستی و آهنگ‌سازی «نیلوفر و نیوشا قربانی» اسفند سال ۹۹ همراه با ویدیو کلیپ «حاجی فیروز» منتشر می‌شود.
    «چهار فصل» با آهنگ‌سازی نیلوفر و نیوشا قربانی منتشر می‌شود
  • پروژه چهار فصل

    سما بابایی: پروژه «چهار فصل» اولین آلبوم گروه اتاقک به سرپرستی و آهنگ‌سازی «نیلوفر و نیوشا قربانی» اسفند سال ۹۹ همراه با ویدیو کلیپ «حاجی فیروز» منتشر می‌شود. کار آهنگسازی و تنظیم این اثر از بهار سال ۹۸ تا بهار ۹۹ به طول انجامیده است. کار تنظیم قطعات اولین پروژه‌ی این گروه را بامداد افشار انجام داده است.

    این مجموعه شامل هشت قطعه است که با هدف آشنا شدن کودکان با زیبایی‌های طبیعت و فصول سال تولید شده است. گروه اتاقک سعی دارد با تولید آثار موسیقایی جذاب و تولید آلبوم‌ها، برگزاری کنسرت‌ها و اجرای پروژه‌های چندرسانه‌ای، مسیر صحیح و علمی در تربیت شنیداری کودکان در زمینه موسیقی را پی بگیرد.

    نیلوفر و نیوشا قربانی سال‌ها تجربه‌ی تدریس موسیقی کودک و بزرگسال را در کارنامه دارند و شاگردان متعددی تربیت کرده‌اند. موسیقی و نمآهنگ «حاجی فیروز» نیز با حضور شاگردان آنها اجرا و ضبط شده است.

    خواهران قربانی فعالیت در زمینه‌ی موسیقی کودک را نزد سودابه سالم در آموزشگاه ودا فرا گرفته‌اند و در آغاز در آموزشگاه ودا مشغول به فعالیت بودند و سپس در آموزشگاه‌های کمان و پارسا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت داشتند. اما با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر به صورت آنلاین مشغول به تدریس هستند و متد ارف، ملودیکا، سنتور، پیانو، تار و تنبک تدریس می‌کنند.

    آنها همچنین در زمینه‌ی آواز و کرُ به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند. از جمله فعالیت‌ها آنها می‌توان به نوازندگی در سریال قورباغه و فیلم‌های سینما شهرقصه، روشن، پوست و یدو اشاره کرد.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=427827
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *