×
×

به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان
اشکان کمانگری «زیبایی تو» را منتشر کرد

  • کد نوشته: 427796
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام اسفند ۱۳۹۹
  • ۰
  • تصنیف «زیبایی تو» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری در آستانه فرا رسیدن سال 1400و انتشار آلبوم جدید این دو هنرمند شناخته شده در بهار آینده، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
    اشکان کمانگری «زیبایی تو» را منتشر کرد
  • تصنیف «زیبایی تو» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری در آستانه فرا رسیدن سال ۱۴۰۰و انتشار آلبوم جدید این دو هنرمند شناخته شده در بهار آینده، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، «زیبای تو» عنوان یکی از قطعات این آلبوم با شعر محمد مهدی سیار، آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری است که در آستانه بهار ۱۴۰۰ در دسترس شنوندگان قرار گرفت. این دو هنرمند در روزهای آغازین سال جدید آلبوم «مرا آواز دادی» را منتشر خواهند کرد.

    دراین آلبوم که به نوعی یادآور فعالیت های گروه موسیقی «سماع» به آهنگسازی و سرپرستی محمد جواد ضرابیان هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی در سال های دور خواهد بود، بهروز الوندی نوازنده نی، شهرام میرجلالی نوازنده تار، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، میلاد محمدی نوازنده تار و تارباس، مریم خدابخش نوازنده عود، فرهاد صفری نوازنده تمبک – زروان – کارنگ و باژنگ، شهریار نظری نوازنده دف و محمد جواد ضرابیان به عنوان نوازنده سنتور گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

    اردشیر کامکار نوازنده کمانچه، حسین بهروزی نیا نوازنده بربت و قاسم رحیم زاده نوازنده تار و سه تار نیز از دیگر هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان تک نواز حضور دارند.

    به گفته دست اندرکاران آلبوم «مرا آواز دادی» که به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می شود، این اثر تلاش دارد تا با همنشینی مناسب شعر و موسیقی محمد جواد ضرابیان، جریان تازه ای در افق پیش روی موسیقی اصیل ایرانی رقم بزند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=427796
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *