×
×

موسیقی فیلم اکران نشده «جیمز باند» جایزه گرمی گرفت

  • کد نوشته: 427723
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام اسفند ۱۳۹۹
  • ۰
  • برای اولین بار در تاریخ جوایز گرمی، موسیقی فیلمی که هنوز اکران نشده برنده جایزه شد.
    موسیقی فیلم اکران نشده «جیمز باند» جایزه گرمی گرفت
  • برای اولین بار در تاریخ جوایز گرمی، موسیقی فیلمی که هنوز اکران نشده برنده جایزه شد.

    بیلی آیلیش با کسب جایزه از جوایز گرمی برای فیلم سینمایی جدید جیمزباند به نام «زمانی برای مردن نیست»، دوباره در این رویداد تاریخ ساز شد.

    برای اولین بار در تاریخ جوایز گرمی، موسیقی یک فیلم که هنوز اکران نشده است، توانست از این رویداد جایزه بگیرد. به صورت معمول، کمیته موسیقی گرمی موسیقی فیلم‌هایی که رای دهندگان نتوانستند آن را ببینند، رد صلاحیت می‌کند؛ اما این بار پاندمی کرونا تغییراتی را در قوانین معمول این رویداد ایجاد کرد.

    آیلیش این آهنگ را به امید اکران فیلم جدید جیمز باند در آوریل سال ۲۰۲۰، در ۱۳ فوریه سال ۲۰۲۰ منتشر کرد؛ اما تاریخ اکران این فیلم اکنون به اکتبر سال ۲۰۲۱ منتقل شده تا در مورد زمان اکران این فیلم هنوز هم نامطمئن باشیم.

    موفقیت موسیقی این فیلم که در رتبه چهارم رولینگ استون و رتبه ۱۶ لیست صد تایی تک‌آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت، در تصمیم ها برای تعویق اکران بی تاثیر نبود. آیلیش جوان‌ترین هنرمندی است که موسیقی متن مجموعه فیلم‌های جیمزباند را نوشته است. او همچنین در جوایز دوره گذشته به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل شد که در ۴ بخش مهم این رویداد جایزه کسب می‌کند.

    با وجود اینکه فیلم‌های سینمایی جیمز باند از سال ۱۹۶۲ راهی سینما شده اند، فقط چهار بار موفق به کسب جایزه گرمی شده اند.

    اولین جایزه این مجموعه سینمایی به سال ۱۹۷۳ و فیلم «زندگی کن و بگذار بمیرند» باز می‌گردد و دومین جایزه هم مربوط به فیلم سینمایی «اسکای فال» در سال ۲۰۱۳ است.

    در دیگر بخش‌های مرتبط با فیلم‌های سینمایی، «جوکر» جایزه بهترین موسیقی متن برای یک رسانه بصری را دریافت کرد و فیلم «خرگوش جوجو» جایزه بهترین موسیقی متن تلفیقی را گرفت.

    منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
    https://musiceiranian.ir/?p=427723
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *