×
×

تحت عنوان صدای ایران
کنسرت آنلاین رضا والی برگزار می شود

  • کد نوشته: 427625
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۳ام اسفند ۱۳۹۹
  • ۰
  • رضا والی، آهنگساز و استاد دانشگاه کارنگی‌ملون آمریکا شامگاه جاری، 23 اسفند 1399 به اجرای کنسرتی آنلاین و رایگان تحت عنوان «صدای ایران» می پردازد.
    کنسرت آنلاین رضا والی برگزار می شود
  • کنسرت آنلاین رضا والی برگزار می شود

    رضا والی، آهنگساز و استاد دانشگاه کارنگی‌ملون آمریکا شامگاه جاری، ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ به اجرای کنسرتی آنلاین و رایگان تحت عنوان «صدای ایران» می پردازد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، رضا والی، به همراه کوارتت زهی، آنسامبل کواترو پونتو و تکنوازی سنتور، از سریق یوتیوب به اجرای کنسرت می پردارد که طی آن قطعه «خوشنویسی ۱۸» از آثار او برای نخستین بار تقدیم مخاطبان می شود.

    کنسرت صدای ایران، خوشنویسی شماره ۱۸، از طریق سایت یوتیوب راس ساعت ۱۲ ظهر به وقت شرق آمریکا و ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران قابل مشاهده است.

    قیمت بلیت از صفر دلار تا ۵۰دلار تعبیه شده است و تهیه بلیت رایگان یا همان صفر دلاری برای علاقمندان داخل ایران با درج نام و آدرس ایمیل امکان‌پذیر است. سپس بلیت رایگان و لینک دسترسی به آدرس ایمیل ارسال می‌شود.

    کنسرت خوشنویسی ۱۸ به صورت لایو استریم شنبه ۱۳ مارس از یوتیوب پخش می‌شود.

    از آثار رضا والی پیش‌تر آلبوم «اشتیاق» و «کالیوگرافی» توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور و در مجموعه «پارتیتور خوانی» نشر «خانه هنر خرد» اثر «سرنا» منتشر شده است.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=427625
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *