×
×

با هدف حفظ و احیای موسیقی اصیل مازندرانی و آوازهای بومی
فراخوان جشنواره امیری‌خوانی برای هنرمندان آوازخوان بالای ۱۲ سال مازندران

  • کد نوشته: 427535
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام اسفند ۱۳۹۹
  • ۰
  • جشنواره استانی امیری‌خوانی «خشخون» با هدف حفظ و احیای موسیقی اصیل مازندرانی و آوازهای بومی استان فرخوان داد.
    فراخوان جشنواره امیری‌خوانی برای هنرمندان آوازخوان بالای ۱۲ سال مازندران
  • جشنواره استانی امیری‌خوانی با عنوان «خشخون» با هدف حفظ و احیای موسیقی اصیل مازندرانی و آوازهای بومی استان فرخوان داد و از هنرمندان آوازخوان بالای ۱۲ سال مازندران خواست تا امیری‌خوانی‌های خود را ضبط و ارسال کنند.

    متولی برگزاری این جشنواره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل است و پوستر جشنواره هم امروز با حضور تعدادی از استادان موسیقی مازندرانی در سالن این اداره رونمایی شد.

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل در مراسم رونمایی پوشتر گفت که این جشنواره با هدف حفظ موسیقی اصیل مازندرانی و انتقال آن به جوانان در چهار رده سنی برگزار می شود.

    عیسی محمدی فیروزجایی افزود : این جشنواره که مراحل مقدماتی آن به صورت مجازی است ، برای گروه سنی زیر ۱۲ سال ، ۱۲ تا ۲۰ سال، ۲۰ تا ۵۰ سال و بالاتر از ۵۰ سال برنامه ریزی شده است.

    وی اظهار داشت : هنرمندان و علاقه مندان به آواز امیری و امیری خوان از غرب تا شرق استان می توانند نمونه تصویری اجرای خود را با کیفیت مناسب بدون افکت صوتی و تزیینات با پوشش مناسب به مت سه دقیقه ارسال کنند.

    محمدی فیروزجایی افزود : شرکت کنندگان علاوه بر نمونه کاری خود ، تصاویر کارت ملی یا صفحه اول شناسنامه اشان را هم از طریق شبکه اجتماعی به شماره تلفن ۰۹۱۱۱۱۹۶۱۸۵ با عنوان جشنواره استانی امیری خوانی خشخون ارسال کنند.

    وی گفت : شرکت کنندگان می توانند آثار خود را  تا دهم فروردین ۱۴۰۰ ارسال کنند.

    دبیر جشنواره امیری خوانی خشخون اضافه کرد: در این دوره از جشنواره از اساتید بنام استان مازندران برای داوری آثار ارسالی بهره خواهیم گرفت و از نفرات برتر طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر، هدیه نقدی و تندیس جشنواره تجلیل خواهد شد.

    منبع: ایرنا
    https://musiceiranian.ir/?p=427535
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *