×
×

با نگاهی تخصصی به مقوله ریتم بر آثاری از استاد صبا
آلبوم «کاروان دف صبا» از آرش زنگنه منتشر شد

  • کد نوشته: 427227
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم موسیقی ایرانی «کاروان دف صبا» از آرش زنگنه و با آواز بامداد فلاحتی، توسط کانون نشر موسیقی پژواک نیزوا منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    آلبوم «کاروان دف صبا» از آرش زنگنه منتشر شد
  • آلبوم کاروان دف صبا منتشر شد

    آلبوم موسیقی ایرانی «کاروان دف صبا» از آرش زنگنه و با آواز بامداد فلاحتی، توسط کانون نشر موسیقی پژواک نیزوا منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «کاروان دف صبا» تازه ترین اثر از آرش زنگنه است که به صورت تخصصی به بررسی ریتم بر روی پنج قطعه از قطعات زیبای استاد صبا می‌پردازد.

    «به یاد گذشته»، «در قفس»، «کاروان»، «تمرین دشتی» و دو قطعه با کلام و بی کلام از تلفیق «زرد ملیجه و وطن» قطعات گلچین شده برای این آلبوم می باشند.

    این قطعات صرفا برای ساز کوبه‌ای دف تجزیه‌وتحلیل، طراحی و نت‌نویسی شده‌اند که مجددا با اجرای فوق‌العاده نسل امروز موسیقی به اجرا درآمده است و بامداد فلاحتی (آواز)، جواد شاهی (تار و عود)، علیرضا دریایی (کمانچه)، اسماعیل همایون‌پور (دف) و آرش زنگنه (دایره) از جمله هنرمندانی هستند که در احرای آن به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «کاروان دف صبا» از آرش زنگنه، از سوی شرکت پژواک نیزوا راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال این اثر را از وبسایت های معتبر دانلود موسیقی به صورت قانونی تهیه نمایند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=427227
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *