×
×

تا تاریخ 4 اسفند
تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به جشنواره «موسیقی عارف»

  • کد نوشته: 426463
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • قائم مقام جشنواره و جایزه «موسیقی عارف» از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به این دوره تا روز چهارم اسفند ماه خبر داد.

    تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به جشنواره «موسیقی عارف»
  • جایزه ملی عارف

    قائم مقام جشنواره و جایزه «موسیقی عارف» از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به این دوره تا روز چهارم اسفند ماه خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، امیر ملاحسنی قائم مقام جایزه ملی موسیقی عارف ضمن اعلام تمدید مهلت فراخوان این رویداد موسیقایی گفت: جشنواره ملی عارف با هدف حمایت از تصنیف و موسیقی‌های سنتی ایرانی فعالیت خود را از ماه‌ها پیش آغاز کرده است که پیش از این در فراخوان اعلام شده مهلت ارسال اثر به جشنواره تا ۱ اسفند ماه اعلام شده بود. اما با هماهنگی‌های به عمل آمده با هنرمندان و به دلیل استقبال جامعه هنری دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار را به مدت ۳ روز تمدید و هنرمندان می‌توانند تا تاریخ ۴ اسفندماه زمان برای ارسال آثار خود اقدام کنند.

    قائم مقام جشنواره جایزه ملی عارف توضیح داد: حمایت از هنرمندان فعال در حوزه موسیقی‌های سنتی، ایجاد روحیه و نشاط در جامعه هنری ایران، ارتقاء سطح سواد موسیقیایی در جامعه و توجه دوباره به تصنیف و موسیقی‌های ایرانی از اهدافی است که برای برگزاری این جشنواره بیان شده است.

    ملاحسنی گفت: تا کنون هنرمندان زیادی از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی اقدام کرده‌اند که نشان از علاقمندی و اثرگذاری جایزه ملی عارف در حوزه موسیقی در کشور دارد و قطعاً با مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان این اثربخشی افزایش خواهد یافت.

    وی در پایان بیان کرد: موسیقی سنتی و اصیل ایرانی باید دوباره در ذائقه موسیقیایی مردم روایت شود و از این رو امیدواریم جایزه ملی عارف بتواند در این اتفاق سهم داشته باشد.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=426463
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *