×
×

توضیحات دفتر موسیقی
مدیرعامل انجمن موسیقی استعفا داد

  • کد نوشته: 425920
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۵ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با تایید خبر استعفای علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، تصمیم‌گیری درباره پذیرش این استعفا را منوط به تصمیم هیات امنای انجمن موسیقی دانست.

    مدیرعامل انجمن موسیقی استعفا داد
  • مدیر عامل انجمن موسیقی

    مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با تایید خبر استعفای علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، تصمیم‌گیری درباره پذیرش این استعفا را منوط به تصمیم هیات امنای انجمن موسیقی دانست.

    به نقل از مهر، علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران طی روزهای گذشته استعفای خود را به مدیران دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده است. استعفایی که طی شنیده‌ها حاکی از نارضایتی وی درباره یکی از طرح‌های وزارت ارشاد که بی ارتباط با حذف انجمن‌های موسیقی استان‌ها و تاسیس موسسات فرهنگی هنری به جای این نهاد نیست، بوده است. شرایطی که هنوز هیچ مرجع رسمی درباره این موضوع به اظهار نظر رسانه یا انتشار اطلاعیه در این زمینه اقدام نکرده و هنوز نمی‌توان با اطمینان درباره آن صحبت کرد.

    محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید استعفای علی ثابت‌نیا توضیح داد: طی روزهای گذشته جناب ثابت‌نیا نامه‌ای را مبنی‌بر جدایی از انجمن موسیقی ایران ارائه داد اما دفتر موسیقی وزارت ارشاد از مدیرعامل محترم انجمن موسیقی ایران خواهش کرد تا این نامه ابتدا در جلسه هیات امنای انجمن موسیقی ایران طرح و پس از رویت و تصمیم‌گیری اعضای هیات امنا مورد موافقت یا مخالفت قرار گیرد.

    وی افزود: تا زمان برگزاری تازه‌ترین جلسه اعضای هیات امنا انجمن موسیقی ایران، جناب ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران است و کما فی السابق به فعالیت‌های خود در این مجموعه ادامه می‌دهند. اینکه با استعفای وی برای ادامه فعالیت در انجمن موسیقی موافقت یا مخالفت شود هم منوط به برگزاری جلسه هیات امنا خواهد بود که امیدوارم در این زمینه نتایج مثبتی حاصل شود.

    منبع: خبرگزاری مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=425920
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *