×
×

به سرپرستی سوسن اصلانی

  • کد نوشته: 42455
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام مهر ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی خجسته به سرپرستی سوسن اصلانی در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود.

    به سرپرستی سوسن اصلانی
  • 107067موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه موسیقی خجسته به سرپرستی سوسن اصلانی در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا روزهای پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ مهرماه) در دو بخش و در دستگاه راست‌پنجگاه آهنگسازی و تنظیم شده است و علاوه بر قطعات آوازی، ضربی و تک‌نوازی، در این کنسرت ۶ تصنیف جلوه آسمان تویی، افسانه، مرغ عشق، یا رب، زیارت دوست و دیدار اجرا خواهد شد.

    علاوه بر اصلانی که در این اجرا آهنگسازی و نوازندگی سنتور را بر عهده دارد، «داوود فیاضی» خوانندگی کنسرت را برعهده دارد و «امیر ذاکر» کمانچه، «مریم فولادی» تار، «فاطمه سیدمحمود» تنبک و «عطیه طباطبایی» دف خواهند نواخت.

    گروه خجسته آخرین بار در تهران با خوانندگی «علیرضا گلبانگ» در سال ۹۰ روی صحنه رفت و در نوروز ۹۱ در کشور قبرس برنامه اجرا کرد. این گروه در سال ۱۳۷۴ با سرپرستی سوسن اصلانی همراه با ۳ بانوی نوازنده دیگر کارش را آغاز کرد و در همین سال نخستین کنسرتش را در تالار وحدت روی صحنه برد. این گروه نخستین گروه موسیقی بانوان محسوب می‌شود که پس از انقلاب تشکیل شد و تاکنون فعالیتش را ادامه داده است.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت‌ این کنسرت با آموزشگاه موسیقی بهار، با شماره تلفن۷۷۱۹۵۵۹۰ (۰۲۱) و ۰۹۱۲۶۲۲۲۲۵۴ تماس بگیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=42455
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *