×
×

به آهنگسازی و تهیه کنندگی این هنرمند
«هزار هیچ» حامد بهداد آماده دانلود قانونی شد

  • کد نوشته: 423350
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۱ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «هزار هیچ» با آهنگسازی و صدای حامد بهداد، توسط نشر موسیقی کوک راهی بازار موسیقی شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    «هزار هیچ» حامد بهداد آماده دانلود قانونی شد
  • هزار هیج از حامد بهداد

    آلبوم «هزار هیچ» با آهنگسازی و صدای حامد بهداد، توسط نشر موسیقی کوک راهی بازار موسیقی شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، «هزار هیچ» نخستین اثر رسمی» با خوانندگی حامد بهداد است که در قالب ۷ قطعه به عناوین «من خراب»، «نمی ارزد»، «دل و دین»، «تخت جم به باد»، «هزار هیچ»، «سرو چمان» و «صوفیان رقص کنان» ساخته و پرداخته شده است.

    حامد بهداد خواننده، آهنگساز و تهیه‌کننده این آلبوم است و مسعود فیاض‌زاده نیز در آهنگسازی، تنظیم‌ و نوازندگی گیتار الکتریک ‌او را همراهی و همیاری کره است.

    همچنین دارا دارایی (گیتار باس)، دَرشَن آنَند (طبلا)، علی باغفر (درامز)، آرین ملیکیان (کیبورد)، علی اظهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، رضا خوشنویش (پیانو و روودز) و صنم پاشا (بک‌وکال) و گروه کر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد (کُرال) در هماوایی و نوازندگی، در کنار بهداد هنرنمایی کرده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «هزار هیچ» از حامد بهداد از سوی نشر موسیقی کوک منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال آن را از رسانه های معتبر و مجاز موسیقی به صورت قانونی دانلود کنند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=423350
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *