×
×

۲۶ و ۲۷ شهریورماه سال جاری

  • کد نوشته: 41981
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت سیروان خسروی و فرزاد فرزین دو خواننده بنام موسیقی پاپ توسط موسسه فرهنگی و هنری باربد آمل با همکاری موسسه فرهنگی و هنری ندای چنگ در شهرستان محمودآباد به روی صحنه می رود.

    ۲۶ و ۲۷ شهریورماه سال جاری
  • sirvan-farzinموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت سیروان خسروی و فرزاد فرزین دو خواننده بنام موسیقی پاپ توسط موسسه فرهنگی و هنری باربد آمل با همکاری موسسه فرهنگی و هنری ندای چنگ در شهرستان محمودآباد به روی صحنه می رود.

    این روزها که هنرمندان به صورت گسترده در شهرهای مختلف کشور اقدام به برگزاری کنسرت می کنند، استان مازندران نیز از جمله استانهایی است که در این چند وقت پیش شاهد هنرنمایی هنرمندان مطرح موسیقی ایران بود. مهتاب اباذری تهیه کننده و مدیر «باربد آمل» که کنسرت های موفق زیادی در تهران و شهرستان ها برگزار کرده است، در هفته ی پایانی شهریور ماه نیز دو هنرمند مطرح موسیقی پاپ (سیروان خسروی و فرزاد فرزین) را در مازندران روی صحنه خواهد برد.

    اباذری با اعلام این خبر درباره جزئیات این اجراها گفت: «به دلیل استقبال مخاطبین از کنسرت هایی که قبلا داشته ایم، اقدام به برگزاری این اجراها کرده ایم و در تاریخ ۲۶ شهریور، سیروان خسروی و ۲۷ شهریورماه هم فرزاد فرزین به همت موسسه فرهنگی و هنری باربد آمل و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری ندای چنگ هر شب یک سانس در سالن توکلی شهرستان محمودآباد به روی صحنه خواهند رفت و بلیت های آن از ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.»

    علاقه مندان جهت رزرو بلیت می توانند با شماره موبایل ۰۹۳۹۸۹۹۷۷۸۷ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=41981
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *