×
×

با پیشنهاد محمود کلاری دبیر این بخش
هیئت داوران بخش دیجیتال آرت «هنر زنده است» معرفی شد

  • کد نوشته: 419697
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • با پیشنهاد محمود کلاری دبیر بخش دیجیتال آرت، ابراهیم حقیقی، کامبیز درم بخش، سیف الله صمدیان و آزاده اخلاقی به عنوان داوران بخش دیجیتال آرت جشنواره آنلاین «هنر زنده است» معرفی شدند.

    هیئت داوران بخش دیجیتال آرت «هنر زنده است» معرفی شد
  • هنر زنده است

    با پیشنهاد محمود کلاری دبیر بخش دیجیتال آرت، ابراهیم حقیقی، کامبیز درم بخش، سیف الله صمدیان و آزاده اخلاقی به عنوان داوران بخش دیجیتال آرت جشنواره آنلاین «هنر زنده است» معرفی شدند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان و به نقل از روابط عمومی جشنواره «هنر زنده است»، با پیشنهاد محمود کلاری دبیر بخش دیجیتال آرت و تأیید شورای سیاست‌گذاری جشنواره «هنر زنده است»، ابراهیم حقیقی طراح گرافیک و عکاس، کامبیز درم بخش کاریکاتوریست و طراح گرافیک، سیف الله صمدیان عکاس و فیلمساز، آزاده اخلاقی عکاس و فیلمساز به ‌عنوان اعضای داوری بخش دیجیتال آرت جشنواره «هنر زنده است» انتخاب شدند.

    این بخش به شکل رقابتی در ۱۰ عنوان برگزار می شود و بنا به تشخیص هیات داوران آثار مختلف شرکت کننده در بخش مسابقه و نگاه نو قرار می گیرند.

    فراخوان اولین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب‌پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست‌ و نهم آذرماه منتشر شد و علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره آنلاین «هنر زنده است» می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی https://portal.aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان و ثبت اثر بپردازند.

    نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع ۱۱» برگزار می‌ کنند. این جشنواره به صورت رقابتی و غیررقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=419697
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *