×
×

کتاب اشعار آقای خاص
محسن چاوشی از «این عشق هیولایی» گفت

  • کد نوشته: 419577
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ در نخستین اظهارنظر درباره فعالیت جدید خود در حوزه انتشار کتاب شعر با مخاطبانش سخن گفت.

    محسن چاوشی از «این عشق هیولایی» گفت
  • محسن چاوشی

    محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ در نخستین اظهارنظر درباره فعالیت جدید خود در حوزه انتشار کتاب شعر با مخاطبانش سخن گفت.

    به نقل از مهر، محسن چاوشی که پس از انتشار آخرین آلبوم خود «بی نام» در سکوتی طولانی به سر می‌برد از دغدغه‌هایش برای انتشار کتاب «این عشق هیولایی» سخن گفت.

    این خواننده درباره مفاهیم و محتوای کتاب شعرش نیز خطاب به مخاطبانش گفت: مخاطب همه شعرهای کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم «عشق» را بخوانید.

    خواننده آلبوم «بی‌نام» درباره استقبال از کتاب شعر خود در مرحله پیش فروش اثر نیز گفت: عددها و رکوردها دیگر سال‌هاست که دغدغه من نیست. هنرمند یک مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دارد و آن هم خوراک ذهنی و فکری دادن به مردم و مخاطبش است. همیشه سعی کرده‌ام به مخاطب احترام بگذارم و به داشته‌هایش بیفزایم. اینکه همراهانی تا این حد فرهیخته و متفکر دارم برای من ارزشی غیرقابل وصف دارد و امیدوارم بتوانم مثل گذشته هم‌پا و همراه با آنها پیش بروم.

    نسرین بابایی مدیر انتشارات «آفتاب اندیشه» که وظیفه نشر کتاب شعر چاوشی را بر عهده دارد درباره روند انتشار این کتاب گفت: استقبال خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم میزبان خوبی برای مخاطبان آقای چاوشی باشیم.

    وی درباره نبود نسخه فیزیکی کتاب نیز گفت: فعلاً آقای چاوشی تصمیم دارد از طریق فروش اینترنتی کتاب را ارائه کند اما به مرور پیش بینی فروش نسخه فیزیکی نیز خواهیم داشت که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    همچنین بر اساس اعلام مدیران توزیع این نشر، کتاب محسن چاوشی از هفته اول بهمن ماه برای افرادی که در پیش فروش اینترنتی این کتاب شرکت کرده و «این عشق هیولایی» را خریداری کرده‌اند، ارسال خواهد شد.

    منبع: خبرگزاری مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=419577
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *