×
×

ویژه نوزادان و خردسالان
«ترانه های مادر و کودک» از سودابه سالم منتشر شد

  • کد نوشته: 419444
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «ترانه‌های مادر و کودک»، ساخته سودابه سالم، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای ساز خورشید منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    «ترانه های مادر و کودک» از سودابه سالم منتشر شد
  • ترانه های مادر و کودک

    آلبوم «ترانه‌های مادر و کودک»، ساخته سودابه سالم، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای ساز خورشید منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، «ترانه های مادر و کودک» اثر جدیدی است از سودابه سالم که در فضایی کودکانه و غنی از ترانه های نوازشگر، در قالب ۱۱ قطعه به عناوین «سلام سلام»، «دس دسی»، «لی لی لی لی حوضک»، «مشکی دوغی»، «اتل متل»، «بعبعی میگه بع بع»، «ماشین- اسب- سه چرخه»، «چک چک بارون»، «یه گربه بود»، «تق تق» و «لالایی» تولید و منتشر شده است.

    سودابه سالم که از چهره‌های شاخص فعال در زمینه موسیقی کودک است، پیش از این آثار متعددی از جمله مجموعه آلبوم‌های «بازی‌های آوازی» را منتشر کرده بود.

    وی درباره آلبوم جدیدش می‌گوید: «مجموعه مادر و کودک برگرفته از ترانه‌های نوازش فرهنگ شفاهی کودکان ایران است. ترانه‌های ساخته‌شده حاصل سال‌ها کار آموزشی و پژوهشی است که در کلاس‌های مادر و کودک اجرا و نقد و بررسی شده و مورد استقبال مادران و کودکان عزیز قرار گرفته. در اجرای این اثر نسل‌های گوناگونی همکاری داشته‌اند از یک کودک نوزاد تا یک مادربزرگ هنرمند. در این اثر سعی شده که فضای صوتی تخیل‌برانگیز و باطراوت باشد.»

    هانا کامکار، اهدا مصلحی و گلناز نویدان از جمله خوانندگان این اثرند و از نوازندگان می‌توان از حسن مکانیکی، ریحانه حاجی‌محمدی، ابراهیم یساول‌زاده و مهرزاد اعظمی‌کیا نام برد.

    شایان ذکر است که آلبوم کودکانه «ترانه های مادر و کودک» اثر تازه سودابه سالم، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری آوای ساز خورشید راهی بازار موسیقی شد.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=419444
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *