×
×

در این کنسرت به قومیت‌ها توهین نمی‌شود

  • کد نوشته: 41831
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • حسن ریوندی ملقب به بمب خنده ایران از جزییات تازه‌ترین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران گفت. این کمدین و طنزپرداز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رویکرد چنین کنسرتی طی ۳۰ سال اخیر رویکردی نوین در اجرای برنامه های کمدی است، خاطرنشان کرد: کاری که ما در این کنسرت […]

  • حسن ریوندی ملقب به بمب خنده ایران از جزییات تازه‌ترین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران گفت.

    این کمدین و طنزپرداز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رویکرد چنین کنسرتی طی ۳۰ سال اخیر رویکردی نوین در اجرای برنامه های کمدی است، خاطرنشان کرد: کاری که ما در این کنسرت انجام می دهیم حرکت جدیدی است که نظیر آن در کشورمان اتفاق نیفتاده است. البته دوستانی در مقام جوکر و مقلد صدا برنامه هایی را برگزار کردند اما آنچه من در این کنسرت به آن می پردازم اجرای برنامه های متفاوتی است که امروزه در جهان متداول است.

    وی ادامه داد: لطیفه و تقلید صدا فقط بخشی از برنامه های مرا در این کنسرت تشکیل می دهد که معیار آن با بسیاری از برنامه های تفریحی و سرگرمی دنیا هم‌تراز است. البته این شکل اجرای برنامه هنوز درایران اسم خاصی ندارد اما حرکت جدیدی است که می تواند شیوه های مختلف ایجاد نشاط، انرژی و هیجان را به جامعه منتقل کند.

    ریوندی گفت: یکی از برنامه های ما در این کنسرت بیان مسائل و مشکلات مختلف اجتماعی و فرهنگی است که این بار در قالب طنز به مخاطبان ارائه می شود تا جایی که مخاطبان بدون هیچ اجبار و شعاری هنجارها و ناهنجاری های جامعه را می بینند و اتفاقا آنها را نیز می پذیرند. این در حالی است که بسیاری از اشتباهات مخاطبان که در زندگی روزمره دچار آن هستند از طریق همین زبان طنز به آنها گوشزد می شود.

    این طنزپرداز با بیان اینکه در کنسرت خود به هیچ عنوان به قومیت ها و ملیت ها نمی پردازد، تصریح کرد: این درست که کار ما شوخی است اما من همیشه تمام تلاش خود را انجام می دهم تا خانواده ها از کوچکترین فرد گرفته تا بزرگسالان بعد از پایان کنسرت از حرفهای گفته شده مجری برنامه شرمنده نباشند. مساله ای که متاسفانه طی سالهای اخیر در برنامه های تفریحی وجود داشته و بعضا صحبتهایی از جانب هنرمندان برنامه مطرح می شوند که شایسته خانواده ایرانی نیست و البته نه تنها خنده ایجاد نمی کند بلکه باعث شرمساری خانواده ها هم می شود.

    ریوندی افزود: امیدوارم این فرصت برای من فرصتی برای خدمت به مردم باشد چرا که با ایجاد هیجان، خنده و شادی است که می توان بسیاری از بزهکاری های جامعه را کاهش داده و حتی در بهبود شرایط اقتصادی کمک کرد. همین که علاوه بر تقلید صدا، شوخی، بداهه گویی، ایجاد موقعیت های ویژه برای تماشاگر، بتوانم لحظه ای تفکر را به مخاطب از زبان خنده القا کنم کار خود را انجام داده ام و امیدوارم مردم هم راضی باشند.

    کنسرت “شوخی و خنده” حسن ریوندی پنجشنبه ۲۱ شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=41831
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *