×
×

همزمان با سالروز شهادت دخت رسول اکرم
تقدیر از مرثیه خوانان فاطمــــه الزهرا (س) در اختتامیه «بلندا»

  • کد نوشته: 418306
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۸ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • از ۴۰ نوجوان مرثیه خوان و مداح اهل بیت (ع) که در طول ماه‌های محرم و صفر در قالب برنامه «بلندا» مراسم عزاداری و مرثیه سرایی در فضای باز منازل شهداء برگزار کرده اند، ۸ دی ماه تقدیر می‌شود.

    تقدیر از مرثیه خوانان فاطمــــه الزهرا (س) در اختتامیه «بلندا»
  • برنامه بلندا

    همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه، دخت پیامبر اکرم، از ۴۰ نوجوان مرثیه خوان و مداح اهل بیت (ع) که در طول ماه‌های محرم و صفر در قالب برنامه «بلندا» مراسم عزاداری و مرثیه سرایی در فضای باز منازل شهداء برگزار کرده اند، در تاریخ دوشنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۵ تقدیر می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، مرضیه خسروی بروجنی مدیرفرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای آیین‌های قدیمی عزاداری «چهار پایه خوانی» که از اوایل ماه محرم در کوچه هاو فضاهای باز بیت الشهداء منطقه ۱۴ با حضور هیئت‌های عزاداری نوجوان تعداد ۴۴ برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، دوشنبه ۸ دی از ۴۴ نوجوان شرکت کننده در برنامه‌های عزاداری تجلیل می‌شود.

    رییس فرهنگسرای اخلاق افزود: در آیین تجلیل از نوجوانان مرثیه خوان برنامه «بلندا» که به صورت زنده (live) از طریق صفحه مجازی فرهنگسرای اخلاق به نشانی akhlagh. farhangsara@ با حضور تعداد محدودی از نوجوانان برگزار می‌شود، پس از ارائه گزارش دبیر این برنامه در منطقه چهارده، لوح تقدیر و هدایای شش نوجوان مداح اهل بیت (ع) اهداء می‌شود و همزمان نیز، هدایا و الواح تقدیر سایر نوجوانان شرکت کننده در هیئت‌های عزاداری در خانه‌های فرهنگ شهید اندرزگو، فرشته آزادی، ابوذر، شکوفه، زیتون، و خانه قرآن به آن‌ها داده می‌شود.

    خسروی بروجنی ابراز امیدواری کرد برگزاری اینگونه برنامه‌ها با مشارکت نوجوانان، در علاقمندی بیشتر نوجوانان به آیین‌های مذهبی، روضه امام حسین (ع) و تربیت دینی آن‌ها موثر می‌باشد.

    فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴واقع است۰

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=418306
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *