×
×

از سری گفتگوهای پروژه آهنگسازان جوان
امین شریفی و آرمان نوروزی «آموزش آهنگسازی در ایران» را بررسی می کنند

  • کد نوشته: 415339
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۲ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • گفتگوی زنده امین شریفی با آرمان نوروزی، موزیسین، مدرس دانشگاه های تهران و رهبر ارکستر نوجوانان و جوانان ایران، با عنوان «آموزش آهنگسازی در ایران: معلم، دانشجو، محیط» برگزار می شود.

    امین شریفی و آرمان نوروزی «آموزش آهنگسازی در ایران» را بررسی می کنند
  • گفتگوی امین شریفی و آرمان نوروزی

    گفتگوی زنده امین شریفی با آرمان نوروزی، موزیسین، مدرس دانشگاه های تهران و رهبر ارکستر نوجوانان و جوانان ایران، هفته سوم از آذر ماه جاری از طریق پلتفرم اینستاگرام انجام می شود.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، امین شریفی گفتگویی با آرمان نوروزی تدارک دیده که طی آن به بررسی مباحث «آموزش آهنگسازی در ایران: معلم، دانشجو، محیط» خواهند پرداخت، این سلسله گفتگوها که از طریق سایت موسیقی ایرانیان هم منتشر خواهد شد، در قالب پروژه‌ی گفت‌وگو‌های مجازی نشر موسیقی پتریکور تولید می شود.

    آرمان نوروزی، متولد ۱۳۵۳، مدرس فرم و آهنگسازی، دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر، مدرس دانشگاه های تهران، هنر و آزاد است که رهبری ارکستر نوجوانان و جوانان ایران را نیز بر عهده دارد. تکنوازی پیانو در تالار رودکی، تالار اریکه ایرانیان، سالن چاپلین جشنواره فجر، ترجمه «چگونه موتزارت بنوازیم انتشارات پارت سال ۱۳۸۳»، «پرلودهای شوپن»، «ترجمه مجموعه سخنرانی های لئونارد برنشتاین در دانشگاه هاروارد منتشر شده توسط رها فیلم» و…بخشی کوتاه از نمونه فعالیت های این موزیسین است.

    نشر موسیقی پتریکور در سال ۱۳۹۴ تاسیس گردید و تا به امروز با هدف انتشار آثار آهنگسازان معاصر، برگزاری رویدادهای موسیقی و کمک به پرورش نسل نوی آهنگسازان ایران مشغول به فعالیت است. امین شریفی آهنگساز و موزیسین، در همین راستا و با همین رویکرد، بانی تهیه، تولید، انتشار و مدیر هنری پروژه «آهنگسازان جوان» شده و با مدیریت هنری او امکانی در اختیار آهنگسازان جوان داخل ایران قرار گرفته است تا از محضر استادان بنام ایرانی و خارجی بهره‌مند شوند.

    شایان ذکر است که گفتگوی آنلاین امین شریفی و آرمان نوروزی، ساعت ۲۱ از شامگاه سه شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۹ از صفحه اینستاگرام شخصی این دو موزیسین به صورت لایو انجام، نسخه تدوین شده آن توسط موسیقی ایرانیان آماده و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=415339
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *