×
×

آذر ماه در برج میلاد

  • کد نوشته: 4147
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام آبان ۱۳۸۹
  • ۳ دیدگاه
  • همایون خرم بعد از گذشت ۱۰ سال، کنسرت خود را ۱۱ و ۱۲ آذر ماه در برج میلاد برگزار می‌کند. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، از آخرین اجرای همایون خرم آهنگساز و نوازنده برجسته ویلن ۱۰ سال می‌گذرد. او که در سال‌ها حضور مستمر خودر در آهنگسازی قطعات خاطره‌انگیزی همچون تو ای پری کجایی، امشب […]

  • همایون خرم بعد از گذشت ۱۰ سال، کنسرت خود را ۱۱ و ۱۲ آذر ماه در برج میلاد برگزار می‌کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، از آخرین اجرای همایون خرم آهنگساز و نوازنده برجسته ویلن ۱۰ سال می‌گذرد. او که در سال‌ها حضور مستمر خودر در آهنگسازی قطعات خاطره‌انگیزی همچون تو ای پری کجایی، امشب در سر شوری دارم، رسوای زمانه منم و … را در کارنامه هنری خود دارد به درخواست علاقمندانش اقدام به برگزاری کنسرتی را در تهران گرفته است. او همچنین در کنار انتشار کتاب‌هایش، کنسرتی را نیز با علیرضا قربانی با عنوان کنسرت «رسوای زمانه» در برنامه دارد که هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.

    * گویا قرار است پس از مدت‌ها کنسرت تازه‌ای را برگزار کنید. چه شد که مصمم به این حضور تازه شدید؟
    – از آخرین کنسرت من در تهران و تالار وحدت ۱۰ سال می‌گذرد در تمامی این سال‌ها شاگردان، دوستان و اطرافیانم همه درخواست اجرای کنسرتی را از من داشتند که در شرایط کنونی تصمیم به این کار را گرفتم.

    * چه آثاری در این کنسرت قرار است اجرا شوند؟
    – در این کنسرت موسیقی ایرانی قرار است با یاری نوازندگان توانمند موسیقی آثاری از خودم و آنچه را که مورد علاقه مردم است، اجرا کنیم. همچنین در خلال آوازها، چهارمضراب‌هایی نیز نواخته می‌شود. من نیز در کنار نوازندگان در این کنسرت ویلن می‌نوازم.

    * و آخرین وضعیت آماده‌سازی کنسرت…
    – با توجه به زمان کافی که برای این اجرا در اختیار دارم، هم‌اکنون طراحی و چیدمان کنسرت را انجام می‌دهم اما نام قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد و نیز نام اعضای گروه و نوازندگان را پس از مشخص شدن کامل، اعلام خواهم کرد.

    * زمان دقیق اجرا مشخص شده است؟
    – بله. قرار است به همراه نوازندگان خیلی خوب موسیقی ۱۱ و ۱۲ آذرماه در برج میلاد به روی صحنه برویم.

    https://musiceiranian.ir/?p=4147
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *