×
×

از سوی اشکان خطیبی، فرشاد حسامی و بهنود فدوی

  • کد نوشته: 41321
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «ترافیک» به خوانندگی «اشکان خطیبی»امروز (نهم شهریور ماه) راهی بازار موسیقی کشور شد. این اثر ۷ قطعه به نام های دلتنگ تر، بیراهه، قصه دختر بچه و خیابان، ترافیک، بدون تو، زندگی و try دارد و ترانه‌هایش که بیشتر مضمون اجتماعی همچون کودکان کار، ترافیک، بی‌پولی و تنهایی دارد را اشکان خطیبی، مهتاب ناهی و سیامک عباسی سروده‌اند.

    از سوی اشکان خطیبی، فرشاد حسامی و بهنود فدوی
  • پوستر آلبوم گروه ترافیک

    پوستر آلبوم گروه ترافیک

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم موسیقی «ترافیک» به خوانندگی «اشکان خطیبی»، امروز (نهم شهریور ماه) راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، گروه موسیقی ترافیک به سرپرستی «اشکان خطیبی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، امروز اولین آلبومشان با نام «ترافیک» را منتشر کردند و امیدوار هستند که این اثر مورد استقبال مخاطبین قرار گیرد.

    فرشاد حسامی (اهنگساز و تنظیم کننده موسیقی الکترونیک) و بهنود فدوی (اهنگساز و نوازندهٰ گیتار الکتریک) دیگر اعضای این گروه موسیقی هستند که به همراه اشکان خطیبی خوانندگی آهنگ‌های آلبوم ترافیک را به عهده دارند. اولین آهنگ رسمی گروه با نام «دلتنگ» کمتر از یک ماه پیش به مخاطبان موسیقی ارائه شد. همچنین اعضای این گروه چندی پیش نخستین ویدئو کلیپ گروه موسیقی «ترافیک» را هم با عنوان «قصه ی دختر بچه و خیابون» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار دادند. که با استقبال هم روبرو شد.

    این آلبوم ۷ قطعه به نام های دلتنگ تر، بیراهه، قصه دختر بچه و خیابان، ترافیک، بدون تو، زندگی و try  دارد و ترانه‌هایش که بیشتر مضمون اجتماعی همچون کودکان کار، ترافیک، بی‌پولی و تنهایی دارد را اشکان خطیبی، مهتاب ناهی و سیامک عباسی سروده‌اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «ترافیک» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=41321
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *