×
×

محسن شریفیان خبر داد
اجرای گروه موسیقی ایرانی در یک فستیوال چینی/ اهل انفعال نیستم

  • کد نوشته: 410377
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۲ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • سیزدهمین فستیوال بین‌المللی هنرهای جوان کشور چین از گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان قدردانی کرد.

    اجرای گروه موسیقی ایرانی در یک فستیوال چینی/ اهل انفعال نیستم
  • محسن شریفیان

    سیزدهمین فستیوال بین‌المللی هنرهای جوان کشور چین از گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان قدردانی کرد.

    به نقل از مهر، محسن شریفیان نوازنده و پژوهشگر شناخته شده موسیقی کشورمان که طی سال‌های اخیر با گروه «لیان» بوشهر موفق به حضور در چندین فستیوال بین‌المللی شده ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طی روزهای گذشته به دعوت مدیران برگزاری سیزدهمین فستیوال بین‌المللی «هنرهای جوان» که یکی از رویدادهای مهم حوزه موسیقی در کشور چین است، دعوت به یک اجرا در فضا مجازی شدیم که ما هم بر اساس همکاری‌های قبلی که با هنرمندان چینی داشتیم، پذیرفتیم تا در این فستیوال حضور داشته باشیم.

    وی افزود: اگرچه برنامه اجرا شده از سوی گروه «لیان» به شکل مجازی پیش روی مخاطبان قرار گرفت اما خوشبختانه رسانه‌های دیداری و شنیداری کشور چین استقبال خوبی از برنامه به عمل آورده و از این اجرا بسیار رضایت داشتند و در نهایت هم از سوی مسئولان برگزاری فستیوال لوح قدردانی به ما اهدا شد. به هرحال آنچه مد نظر ما برای حضور در این رویدادهاست حرکت در مسیر توسعه آن هم در شرایط فعلی دنیا است. چرا که اصلاً مایل نیستم در این ماه‌های منتهی به کرونا که همه در حالت انفعال قرار دارند، یک جا بنشینم و با امید به آینده فقط صبر کنم تا شاید اتفاقی در آینده بیفتد.

    سرپرست گروه موسیقی «لیان» در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: اکنون بسیاری از هنرمندان موسیقی در شرایطی قرار دارند که به هیچ عنوان نباید منتظر حمایت‌های دولتی باشند چرا که شرایط به گونه‌ای نیست که بخواهیم با اتکا به این حمایت‌هایی که گفته می‌شود فعالیت پرنشاط داشته باشیم.

    شریفیان ادامه داد: در این چند ماهه فستیوال‌های مختلفی در حوزه موسیقی وجود دارند که هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی می‌توانند اجراهای با کیفیتی را در این رویدادهای مجازی پیش روی مخاطبان قرار دهند که قطعاً در هر شرایطی می‌تواند دربرگیرنده حس و حال خوبی برای آنها باشد.

    منبع: مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=410377
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *