×
×

ماجرای انتخاب بازیگر خردسال سریال جدید جواد رضویان

  • کد نوشته: 410188
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • ماجرای انتخاب بازیگر خردسال سریال جدید جواد رضویان

  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پدر بازیگر خردسال سریال «صفر بیست و یک» از نحوه انتخاب پسرش برای نقش‌آفرینی در این مجموعه گفت.

    مهبد بیور بازیگر خردسالی است که این روزها در سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری بازی می‌کند. او هفت سال دارد و پیش از این در فصل اول سریال «بچه مهندس» بازی کرده است.

    امیر بیور کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر درباره چگونگی انتخاب فرزندش برای بازی در سریال «صفر بیست و یک» گفت: یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت گروهی به دنبال یک پسر بچه ۶ یا ۷ ساله برای بازی در یک سریال هستند. من هم عکس پسرم را ارسال کردم و بعد از حدود یک ساعت، به من زنگ زدند که برای تست گریم برویم.

    وی افزود: عوامل مجموعه «صفر بیست و یک» به دنبال کودکی بودند که سواد خواندن و نوشتن نداشته باشد؛ مهبد هم این شرط را داشت و برای حفظ دیالوگ‌هایش یکسری تکنیک‌ها را به او یاد دادم و تجربه هایم را در اختیارش گذاشتم. مهبد با کاراکتر «سروش» همخوانی کامل دارد و به نوعی این شخصیت را پرورانده است.

    بیور تصریح کرد: مهبد خستگی بیست و هشت سال کار حرفه‌ای من در عرصه هنر را به در کرد. او ثمره‌ زندگی من است. همیشه این را گفته ام که حفظ اخلاق از هنر سخت‌تر و رعایت اخلاق از رعایت تکنیک‌های هنر به مراتب دشوارتر است و همین را به مهبد یاد می دهم. خیلی از بازیگران خردسال بعدها از بازیگری کناره‌گیری می‌کنند؛ تمام کسانی که در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کردند استعدادهای درخشانی بودند ولی متاسفانه به دلیل شغل نامرتبط والدین نتوانستند در این شغل دوام بیاورند و کارشان ادامه پیدا نکرد. حمایت نشدند و در نهایت به یک یا دو بازی بسنده کردند؛ ولی والدینی که شغلشان مربوط به حرفه بازیگری باشد بهتر می‌توانند به فرزندان خود کمک کنند.

    پدر بازیگر خردسال سریال «صفر بیست و یک» درباره واکنش‌ مردم به بازی پسرش اظهار کرد: مهبد در یک روز ۱۲۰۰ پیام دارد که خوشبختانه تا به الان واکنش‌های بسیار خوبی از مردم گرفته ایم. مردم وقتی مهبد را می‌بینند، عکس یادگاری می‌گیرند و این باعث خوشحالی ماست. او اولین بازیگر کودک یک سریال ۱۰۰ قسمتی است. در این مدت کوتاه «مهبد» سه پیشنهاد دیگر هم از سوی کارگردانان مختلف داشته است؛ دو پیشنهاد برای کار سینمایی و یک مورد برای سریال.

    منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
    https://musiceiranian.ir/?p=410188
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *