×
×

آنلاین بشنوید
آهنگ جدید سینا درخشنیده با نام عشق یعنی را دانلود کنید

  • کد نوشته: 408921
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۳ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • سینا درخشنده، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان در همکاری با ایمان یمینی و پیمان عدالت، تک آهنگی را تحت عنوان «عشق یعنی» تقدیم مخاطبان کرده است.

    آهنگ جدید سینا درخشنیده با نام عشق یعنی را دانلود کنید
  • آهنگ عشق یعنی با صدای سینا درخشنده

    تک آهنگ «عشق یعنی» با صدای خواننده جوان موسیقی پاپ سینا درخشننده، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سینا درخشنده، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان در همکاری با ایمان یمینی و پیمان عدالت، تک آهنگی را تحت عنوان «عشق یعنی» تقدیم مخاطبان کرده است.

    این اثر را درخشنده را به اتفاق ایمان یمینی و پیمان عدالت؛ مشترکاَ بر ترانه ای از کارن موسوی آهنگسازی کرده اند و علی ولی پور، تنظیم آن را بر عهده داشته است.

    امید آرتین (گیتار)، آرمان ابراهیمی (باس)، تارق طریقت (پرکاشن)، جمال چلبیانی (ویولن) و امیرحسین کیانپور (کوئنا و دودوک) نوازندگان این قطعه هستند و ایمان احمدزاده (میکس-مستر)، امیررضا رعیتی (عکاس)، سعید حقیقت (طراح) و شرکت آوازی نو (ناشر) دیگر عوامل تولید اثرند.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «تموم قلبم» با صدای سینا درخشنده، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=408921
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *