×
×

به خوانندگی سوسن سپهری

  • کد نوشته: 40809
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • در روزهای آغازین آخرین ماه تابستان گروه های موسیقی بانوان روی صحنه خواهند رفت، گروه موسیقی مهرنوا هم به خوانندگی سوسن سپهری دوم و سوم شهریور در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود و این گروه قصد دارد عواید این کنسرت را به خیریه فیروزنیا تقدیم کند.

    به خوانندگی سوسن سپهری
  • پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    پوستر کنسرت (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – فروغ شمیم: در روزهای آغازین آخرین ماه تابستان گروه های موسیقی بانوان روی صحنه خواهند رفت، گروه موسیقی مهرنوا هم به خوانندگی سوسن سپهری دوم و سوم شهریور در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود و این گروه قصد دارد عواید این کنسرت را به خیریه فیروزنیا تقدیم کند.

    خواننده این گروه سوسن سپهری در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت که این گروه در دو بخش سنتی و پاپ برنامه اجرا خواهد کرد و در بخش آواز سنتی قطعاتی از ساخته های زنده یاد همایون خرم از جمله اشک من هویدا شد، ای بی وفا و … را اجرا خواهند کرد.

    به نظر می رسد دفتر موسیقی وزارت ارشاد این بار واقعا قصد دارد به اجرای کنسرت های بانوان روی خوش نشان دهد و این اجراها تداوم هم داشته باشد، چرا که شنیده ها حاکی از آن است که این روزها مجوزهای کنسرت بانوان به راحتی صادر می شود.

    سپهری هم از این می گوید که در جریان گرفتن مجوز مشکل چندانی نداشته اند و هر چند از اینکه بتوانند مجوز اجرا را بگیرند نا امید بوده اند، اما مجوز را گرفته اند و در حال تمرین برای اجرا هستند.

    البته درباره اجراهای بانوان گفت وگوی مفصلی با سوسن سپهری انجام داده ایم که به زودی منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=40809
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *