×
×

با تلفیقی از ارکستر ایرانی و ارکستر سمفونیک

  • کد نوشته: 40700
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم جدید میدیا فرج‌نژاد آهنگساز ایرانی با تلفیقی از ارکستر ایرانی و ارکستر سمفونیک ضبط می‌شود. ‎

    با تلفیقی از ارکستر ایرانی و ارکستر سمفونیک
  • میدیا فرج نژاد

    میدیا فرج نژاد

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم جدید میدیا فرج‌نژاد آهنگساز ایرانی با تلفیقی از ارکستر ایرانی و ارکستر سمفونیک ضبط می‌شود. ‎

    فرج‌نژاد با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره این آلبوم گفت: «این اثر بر روی اشعاری از فریدون مشیری، هوشنگ ابتهاج و مولانا ساخته شده و مدت‌ها بود که علاقه‌مند بودم اثری را با تلفیق فضای موسیقی ایرانی و ارکستر سمفونیک ضبط کنم. در این راستا از همکاری دوست عزیز امیر حسین سمیعی در تنظیم بخش ارکسترال اثر بهره بردم. آقای سمیعی را جزو فعالان عرصه موسیقی کلاسیک می‌شناختم و آشنایی ما و توانایی ایشان سبب این همکاری شد و باید عنوان کنم که یکی از تجربیات شیرین دوران فعالیتم بوده است.»

    وی در ادامه افزود: «این اثر به خوانندگی دکتر محمدرضا شمس ضبط خواهد شد و اشعار بیشتر عاشقانه و یا مرتبط با ادبیات عرفانی ایران و ساخته‌ها در دستگاه چهارگاه و همایون است و سعیمان در این بود که از تلفیق این دو فضای موسیقایی به جذبه‌های شنیداری بیشتری دست پیدا کنیم.»

    میدیا فرج‌نژاد خاطرنشان کرد: «همانند دو اثر پیشین این بار نیز از نوازندگان گروه سواران برای ضبط بخش ایرانی اثر بهره خواهم برد، بی‌شک همنوازی‌های مداومم با این عزیزان راه را برای رسیدن به فضایی همگون با اندیشه‌ام، در اجرای اثر، نزدیک‌تر می‌سازد.»

    شایان ذکر است که کلید ضبط این اثر از ۱۰ روز دیگر خواهد خورد و احتمالا تا پایان مهر ماه این آلبوم آماده انتشار شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=40700
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *