×
×

فضای تبلیغات محیطی را به صدا و تصویر استاد شجریان مزین کنید

  • کد نوشته: 405298
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، درتذکری از کم‌کاری شهرداری نسبت به در اختیار گذاشتن بیلبوردهای شهری به استاد آواز ایران انتقاد کرد و خواستار جبران این تعلل شد.

    فضای تبلیغات محیطی را به صدا و تصویر استاد شجریان مزین کنید
  • رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، درتذکری از کم‌کاری شهرداری نسبت به در اختیار گذاشتن بیلبوردهای شهری به استاد آواز ایران انتقاد کرد و خواستار جبران این تعلل شد.

    ناهید خداکرمی، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فقدان استاد پرآوازه هنر و موسیقی ایرانی، استاد محمدرضا شجریان، کشور را در سوگی عمیق فرو برد و در کنار این مصیبت تلخ، آنچه علاوه بر اندوه عمومی نسبت به درگذشت شجریان شاهد هستیم، تفاوت و شکاف عمیق، بین فرهنگ عمومی و فرهنگ رسمی کشور است که نشان داد مردم چندین گام فراتر از مسئولین حرکت می‌کنند و خواسته‌هایشان بسیار متفاوت از دستورالعمل‌های فرهنگ‌سازی رسانه ملی است. که اگر مسئولین و سیاستگذاران فرهنگی-اجتماعی به این امر توجه نکنند و همراه با مردم نشوند، آینده خوبی نمی‌توان برای کشور متصور بود.

    خداکرمی تصریح کرد: شورای پنجم شهر تهران یکی از معدود نهادهایی است که بر مبنای خواسته شهروندان تهرانی شکل گرفته است و مسئولیت رأی بی‌سابقه آنان به این شورا، بر دوش ما سنگینی می‌کند. و در این شرایط پاسخگویی به عواطف، احساسات و نیازهای شهروندان کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

    وی افزود: خاطرمان باشد تبلیغات محیطی مناسبتی، ضمن انعکاس رویکردهای فرهنگی شهروندان می‌تواند تأثیر مثبتی هم، در هدفمند شدن زندگی کودکان و نوجوانان و الگوسازی برای سبک زندگی آنان ایجاد کند.

    این عضو شورای شهر گفت: در این شرایط انتظار می‌رفت که شهرداری به فوریت صورت وسیع فضای پایتخت را با تصویر و صدای استاد شجریان عطرآگین کند که متأسفانه شاهد تعلل و کم‌کاری در این حوزه هستیم که متأسفانه قبلاً هم این اتفاق برای درگذشت آیت‌الله صانعی اتفاق افتاد.

    وی ادامه داد: لذا متن تذکر خود را به این شرح اعلام می‌کنم: شهر تهران متعلق به مردم است و شیوه پیرایش و آرایش فضاهای شهری در مناسبت‌های مختلف به عهده شهرداری است که می‌بایست بر اساس علایق و نیازهای شهروندان به انجام برسد.

    خداکرمی فقدان نابغه موسیقی ایران، استاد محمدرضا شجریان، کشور را در سوگی عمیق فرو برده است که برای تسکین آلام شهروندان تهرانی، همراهی با خانواده معزز ایشان و همچنین بزرگداشت این چهره ملی، می‌بایست، بیلبوردها و فضای تبلیغات و اطلاع رسانی در اختیار شهرداری، به تصویر و صدای استاد مزین شود.

    وی افزود: لذا ضمن تشکر از شهردارتهران در اختصاص معدود بیلبورد و صفحه نمایش‌های شهری به این امر، به ایشان به دلیل تأخیر و کم‌کاری در این اقدام تذکر داده می‌شود. انتظار می‌رود جهت جبران تعلل و اقدامات محدود انجام شده، هرچه سریع‌تر فضاهای اختصاصی تبلیغات محیطی از جمله در ایستگاه‌های مترو و بیلبوردهای بزرگراهی، به صدا و تصویر استاد شجریان مزین شود.

    منبع: خبرگزاری مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=405298
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *