×
×

توضیح مجری تلویزیون درباره دلیل تغییر ظاهرش

  • کد نوشته: 403476
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • توضیح مجری تلویزیون درباره دلیل تغییر ظاهرش

  • باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: صابر خراسانی مجری برنامه «جاذبه» درباره شروع فعالیت هنری خود و دلایل تغییر ظاهرش در این برنامه گفت.

    صابر خراسانی مجری برنامه «جاذبه» درباره تغییر چهره‌اش این برنامه عنوان کرد: روز اول به من گفتند ما یک صابر با کاراکتر جدید می‌خواهیم. من ابتدا متوجه نشدم؛ اما وقتی گروه گریم و چهره پرداز اضافه شدند، نتیجه کارشان بسیار حیرت انگیز بود. عوامل به من گفتند که عوض می‌شوی. زمانی که کار تمام شد و من آیینه را نگاه کردم، گفتم «چرا اینقدر تغییر!» گفتند می‌خواهیم یک کار جدید انجام دهیم.

    وی افزود: سوال کردم اینقدر تغییر نیاز است؟ و آن‌ها گفتند ما با نسل جدید مواجهیم؛ پس باید به لباس پوشیدن و آراستگی آن‌ها نزدیک شویم و بگوییم که ما هم جنس شما هستیم. تغییر ظاهر من به حدی بود که یکی از دوستانم در شبکه که من را قبل از گریم دیده بود، بعد از گریم مرا نشناخت (خنده)

    خراسانی درباره تغییر ظاهرش بیان کرد: به نظرم عوض شدن بد نیست؛ تغییر خوب است، به شرطی که اصول فراموش نشود. ما آمدیم یک حرف نو با نگاه بزنیم، اما در فضای شعرخوانی دوباره با همان فضای قبل کار می‌کنم.

    خراسانی درباره محتوای برنامه جاذبه و شباهت آن به «ماه عسل» توضیح داد: برنامه جاذبه گفت و گو محور است؛ در این برنامه از آدم‌های خاص دعوت کردیم تا از حال و هوای خودشان صحبت کنند. جایی خواندم که برنامه ما شبیه «ماه عسل» است. من از روز اول گفته ام که از روی ۱۰۰ نمی‌توان کپی کرد؛ چراکه صد برای مردم صد است. ما اگر ۵۰ هستیم، باید خودمان باشیم. به این اعتقاد دارم که کار خوب کپی می‌شود. حتماً احسان علیخانی بی نظیر است و هیچ‌کس نمی‌تواند جای ماه عسل را برای مردم بگیرد. هیچ برنامه‌ای به نظر من مثل «ماه عسل» نمی‌شود. سعی نکردیم شبیه ماه عسل باشیم؛ بلکه سعی کردیم جاذبه باشیم و لحظاتی حال دل مردم را خوب کنیم.

    ۲۴۱۲۴۱

    منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
    https://musiceiranian.ir/?p=403476
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *