×
×

فریبا نادری و رضا صادقی، مهمان سیدکاظم احمدزاده در برنامه «به تو از دور سلام» خواهند شد

  • کد نوشته: 401903
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • فریبا نادری و رضا صادقی، مهمان سیدکاظم احمدزاده در برنامه «به تو از دور سلام» خواهند شد

  • تهیه‌کننده مجله صبحگاهی «به تو از دور سلام»، با اعلام این‌که سیدکاظم احمدزاده مجری این برنامه رادیویی شده است، از گفت‌وگوی او با فریبا نادری، رضا صادقی و چند مهمان دیگر خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریبا نادری، بازیگر تلویزیون و رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، صبح شنبه (پنجم مهر)، مهمان برنامه رادیویی «به تو از دور سلام» با اجرای سیدکاظم احمدزاده خواهند شد.

    مهدی ساعی، تهیه‌کننده مجله صبحگاهی «به تو از دور سلام» که از رادیو اربعین پخش می‌شود، در این‌باره توضیح داد: «سعی می‌کنیم در این برنامه، بیشتر به جنبه اجتماعی موضوع مراسم اربعین بپردازیم. تحقیقی کردیم درباره بازیگرانی که در سال‌های گذشته در پیاده‌روی اربعین شرکت داشتند که هر روز یکی از آن‌ها مهمان برنامه خواهند شد.»

    او ادامه داد: «شنبه (پنجم مهر)، فریبا نادری، بازیگر و هنرمند، مهمان برنامه است و او از حس و حالش از زیارت برای شنوندگان رادیو اربعین صحبت خواهد کرد. با رضا صادقی هم که علاقه خاص و ویژه‌ای به آقا امام حسین (ع) دارد و نوحه و مرثیه‌هایی هم خوانده است، گفت‌وگو خواهیم کرد.

    ساعی با اشاره به بخش‌های دیگر برنامه، افزود: «فرزند شهید صیاد شیرازی از دیگر مهمان‌های این برنامه است که در مورد پدرش صحبت می‌کند. خانواده شهید مدافع حرم، رضا کارگربرزی و شهروز حبیبی، مداح آذری که سال‌های قبل زائر کربلا بودند، از دیگر مهمان‌ها هستند.»

    «به تو از دور سلام» با هماهنگی شادی شیخ‌زاده از ساعت ۷ صبح به مدت سه ساعت روی آنتن رادیو اربعین، موج ۹۵/۵مگاهرتز شنیده خواهد شد.

     

    منبع: خبر آنلاین
    https://musiceiranian.ir/?p=401903
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *