×
×

در دیدار با معاون هنری ارشاد
نماینده وزیر فرهنگ لبنان خواستار همکاری‌های مشترک فرهنگی و هنری با ایران شد

  • کد نوشته: 401516
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • مشاور و نماینده وزیر فرهنگ لبنان و رهبر ارکستر ملی لبنان با سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری، مدیر کل دفتر موسیقی دیدار و گفتگو کردند.

    نماینده وزیر فرهنگ لبنان خواستار همکاری‌های مشترک فرهنگی و هنری با ایران شد
  • دیدار نماینده وزیر فرهنگ لبنان با معاون امور هنری

    مشاور و نماینده وزیر فرهنگ لبنان و رهبر ارکستر ملی لبنان با سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری، مدیر کل دفتر موسیقی دیدار و گفتگو کردند.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان» و به نقل از وزارت ارشاد، حسین عجمی؛ مشاور و نماینده وزیر فرهنگ لبنان و آندره الحاج؛ رهبر ارکستر ملی لبنان با سیدمجتبی حسینی؛‌ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

    حسین عجمی در این دیدار با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی بین دو کشور گفت: کشور لبنان، آمادگی و تمایل دارد که با جمهوری اسلامی ایران فعالیت و همکاری مشترک هنری در حوزه‌های مختلف موسیقی و هنرهای تجسمی داشته باشد.

    سیدمجتبی حسینی؛‌ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: هنر، زبان بی‌نیاز از ترجمه و بهترین خط ارتباطی بین ملت‌هاست و قوی‌ترین پیوندها، پیوندهای فرهنگی هنری است. بین ایران و لبنان پیوندهای هنری از گذشته برقرار بوده و با تعامل بیشتر فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک هنری تقویت شود.

    آندره الحاج؛ رهبر ارکستر ملی لبنان نیز در این دیدار گفت: اجرای ارکستر ملی ایران بسیار حرفه‌ای است و کشور ایران هنرمندان و موزیسین‌هایی در سطح حرفه‌ای بالا دارد. کشور لبنان و ارکستر ملی این کشور آمادگی و تمایل دارد که تعامل و ارتباط دوسویه‌ای در حوزه موسیقی بین ایران و لبنان برقرار شود.

    منبع: موسیقی ایرانیان https://musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=401516
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *