×
×

همسرِ این خواننده فقید خبر داد
رضا درمیشیان زندگی فرهاد مهراد را به تصویر می کشد

  • کد نوشته: 398664
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • همزمان با رونمایی کتاب زندگینامه زنده‌یاد فرهاد مهراد، پوران گلفام، همسر او از تاسیس بنیاد این خواننده فقید و تهیه فیلم زندگی‌اش توسط رضا درمیشیان خبر داد.

    رضا درمیشیان زندگی فرهاد مهراد را به تصویر می کشد
  • پوران گلفام

    همزمان با رونمایی کتاب زندگینامه زنده‌یاد فرهاد مهراد همسر او از تاسیس بنیاد این خواننده فقید و تهیه فیلم زندگی‌اش توسط رضا درمیشیان خبر داد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، روز گذشته، ۱۴ شهریور ماهِ جاری، آیین رونمایی کتاب زندگینامه زنده‌یاد «فرهاد مهراد» با حضور پوران گلفام همسر وی در موزه سینما برگزار شد که با توجه به شرایط بحرانی حاکم و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این مراسم بی حضور مخاطبان برگزار شد.

    پیش از این پوران گلفام طی گفتگوی زنده ای در اینستاگرام ضمن اعلام خبر تاسیس بنیاد فرهاد مهراد، اشاره به فیلمی کرد که قرار است رضا درمیشیان آن را بر اساس زندگی فرهاد بسازد.

    او گفت: «صحبت‌های اولیه ساخت فیلم توسط آقای درمیشیان انجام شده است. برای من همچون فرهاد، علاوه بر آرتیست و کارگردان خوب بودن، شخصیت فرد مهم است و رضا درمیشیان این ویژگی‌ها را دارد.»

    فرهاد مهراد، متولد ۱۳۲۲ در تهران، شهریور ۱۳۸۱ درگذشت. او خواننده، آهنگساز و نوازنده سرشناس کشورمان بود که با اجرای ترانه‌های اجتماعی و سیاسی با سبک ویژه خود، در دهه ۵۰ خورشیدی به شهرت رسید.

     

    پوران گلفام

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=398664
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *