×
×

داستان زوجی که سوگ تنها فرزندشان آن‌ها را به سمت کودکان بی‌سرپرست سوق داد

  • کد نوشته: 397748
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • داستان زوجی که سوگ تنها فرزندشان آن‌ها را به سمت کودکان بی‌سرپرست سوق داد

  • در ششمین قسمت از مجموعه برنامه «مکث» کورش سلیمانی با خانواده‌ای آشنا می‌شود که به یاری کودکان بی‌سرپرست شتافته‌اند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ششمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته اول از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده کورش سلیمانی مجری و راوی خواهد بود.

    در این قسمت سلیمانی میزبان زوجی است که تنها فرزندشان را که برایش امیدها و آرزوهای بسیار داشتند از دست داده‌اند و مدتها در سوگ این غم نشسته‌اند. اما برای هر سوگ باید پایانی باشد چراکه جریان زندگی هرگز متوقف نمی‌شود و هر انسان زنده باید با این جریال سیال همراه شود. فرناز و محمد حاتم آبادی نیز در نهایت توانستند بار دیگر روی زیبای زندگی را اینبار در چهره کودکان بی‌سرپرست دیده و هر سال تولد فرزندشان را کنار این کودکان جشن می‌گیرند و از هیچ کمکی به آنها که حالا مانند فرزندانشان شده‌اند دریغ ندارند. در بخش دیگری از برنامه نیز دکتر محمدمهدی صالحی درباره سوگ و راه‌های کنار آمدن و پذیرفتن آن و نحوه کمک کردن به سوگواران صحبت خواهد کرد.

    سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=397748
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *