×
×

در سالروز پیروزی روسیه مقابل نازی ها
لطفی بوشناق، مقابل ولادیمیر پوتین اجرا می کند

  • کد نوشته: 397147
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲ام شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • لطفی بوشناق خواننده سرشناس تونسی، در جشنی که ماه آینده به مناسبت سالروز پیروزی روسیه مقابل نازی ها برگزار می شود به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

    لطفی بوشناق، مقابل ولادیمیر پوتین اجرا می کند
  • لطفی بوشناق

    لطفی بوشناق خواننده سرشناس تونسی، در جشنی که ماه آینده به مناسبت سالروز پیروزی روسیه مقابل نازی ها برگزار می شود به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

    به نقل از المیادین، روسیه ماه آینده در کاخ کرملین سالروز پیروزی اش در برابر نازی‌ها را جشن می‌گیرد. در این جشن که با حضور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه برگزار خواهد شد، چندین هنرمند از نقاط مختلف جهان شرکت خواهند کرد که یکی از آن‌ها لطفی بوشناق، خواننده معروف تونسی است.

    لطفی بوشناق ـ خواننده تونسی ـ هفته گذشته نیز در مراسمی که از طرف کشور تونس برای همدردی با مردم لبنان زیر عنوان (سلامی از جانب تونس به لبنان)، برگزار شده بود شرکت کرده است و در این مراسم برای لبنان خوانده بود.

    تاریخ اصلی این جشن هر ساله نهم ماه می بوده اما امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا برگزاری این جشن به تاخیر افتاده است و در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

    ولادیمیر پوتین در مورد رویداد پیش رو گفته است: «امسال هم همچون سال‌های گذشته این جشن را باشکوه برپا خواهیم کرد تا دینمان را به کسانی که در جریان جنگ کشته شدند و آسیب دیدند تا پیروزی را برایمان رقم بزنند، ادا کنیم.»

    رییس جمهور روسیه تاکید کرده است که امسال هم رژه نظامی همچون سال‌های قبل برگزار می‌شود و این روز به عنوان یک عید بزرگ ملی گرامی داشته می‌شود.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=397147
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *