×
×

انتشار آخرین آهنگ ساخته شده توسط زنده یاد بابک بیات

  • کد نوشته: 39709
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • نخستین آلبوم رسمی شروین شریعت خواننده پاپ با عنوان «غزل» توسط موسسه فرهنگی و هنری «گلچین آوای شرق» منتشر شد. در ادامه هم می توانید دموی قطعات این آلبوم را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    انتشار آخرین آهنگ ساخته شده توسط زنده یاد بابک بیات
  • 0002370موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: نخستین آلبوم رسمی شروین شریعت خواننده پاپ با عنوان «غزل» توسط موسسه فرهنگی و هنری «گلچین آوای شرق» منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آخرین قطعه ساخته شده توسط زنده یاد بابک بیات با عنوان «غزل» در این اثر اجرا شده است که اهورا ایمان ترانه سرا و بامداد بیات نیز تنظیم کننده این قطعه می باشند.

    این آلبوم عفت قطعه دیگر به نام های «بمون با من»، «افسانه آه»، «معراج نفس»، «خدا»، «بغض و غزل»، «خورشید و ماه» و «دل دل نکن»دارد و امیر حسین نوری در مقام آهنگساز و نوید اسکندر، محمد حاجیان و عادل بابایی به عنوان تنظیم کننده و یاسر باهو به همراه امیرحسین نوری هم در مقام ترانه سرا با شروین شریعت به همکاری پرداخته اند.

    شایان ذکر است که شروین شریعت خواننده پاپ – کلاسیک ۳۲ سال سن دارد و اهل شهرستان ساری است و از سال ۱۳۷۸ به خوانندگی می پردازد، این خواننده پاپ سال ۱۳۸۲ با بابک بیات آهنگ ساز مشهور و باسابقه موسیقی پاپ ایرانی آشنا گردید و جزو واپسین شاگردان وی محسوب می شود.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «غزل» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه هم می توانید دموی قطعات این آلبوم را از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    + دانلود دموی آلبوم «غزل»

    https://musiceiranian.ir/?p=39709
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *