×
×

رئیس بیمارستان جم:به نظر می‌رسد منشأ شوک عفونی، عفونت ریه یا ذات‌الریه باشد
آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان از زبان رئیس بیمارستان

  • کد نوشته: 396040
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • محمدرضا شجریان دو روز قبل به دلیل شوک عفونی به بیمارستان آورده شد؛ در شرایطی که اوضاع بالینی چندان مناسبی نداشت و سطح هوشیاری‌اش بسیار پایین بود.

    آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان از زبان رئیس بیمارستان
  • محمدرضا شجریان

    استاد محمدرضا شجریان همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است و به نظر می رسد منشأ شوک عفونی، عفونت ریه یا ذات الریه باشد.

    به گزارش موسیقی ایرانیان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس بیمارستان جم درباره آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان گفت: محمدرضا شجریان دو روز قبل به دلیل شوک عفونی به بیمارستان آورده شد؛ در شرایطی که اوضاع بالینی چندان مناسبی نداشت و سطح هوشیاری‌اش بسیار پایین بود. به نظر می‌رسد منشأ شوک عفونی، عفونت ریه یا ذات‌الریه باشد.

    وی افزود: بلافاصله این هنرمند را به آی‌.سی‌.یو منتقل کردیم. هم‌اکنون نیز در آی‌سی‌یو است و وضعیت فشار خون و تنفسش نسبت به روز اول بستری بهتر شده است؛ اما اصلاً هوشیار نیستند. شجریان هنوز هم نیاز به حمایت و مراقبت‌های ویژه بخش آی‌سی‌یو دارد و به نظر نمی‌رسد که به این زودی از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل می‌شوند.

    شایان ذکر است که خسرو آواز ایران از صبح روز شنبه به دلیل نامساعد بودن حال جسمی مجددا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم بستری شد.

    منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
    https://musiceiranian.ir/?p=396040
       
    برچسب ها محمدرضا شجریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *