×
×

در پی برگزار نشدنِ بخشِ نهایی گروه‌نوازی جشنواره‌ی نوای فارس به دبیری احمد پژمان
کرونا جشنواره را لغو کرد؛ جایزه‌ها اما داده می‌شود

  • کد نوشته: 395268
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • در پی اعلام لغو بخش گروه‌نوازی یازدهمین جشنوارۀ موسیقی فارس ستاد برگزاری جشنواره سیاست‌های خود را در مورد این رویداد اعلام کرد.

    کرونا جشنواره را لغو کرد؛ جایزه‌ها اما داده می‌شود
  • ستاد برگزاری یازدهمین جشنوارۀ موسیقی فارس ضمن ابراز تأسف از برگزارنشدن مرحلۀ نهایی بخش گروه‌نوازی این جشنواره به‌دلیل ادامه و گسترش بیماری کرونا، در نظر دارد به پاس زحمات و تمرین‌های یک سال گذشته گروه‌هایی که توانسته بودند به مرحلۀ نهایی راه یابند معادل مبلغی که برای جوایز نهایی شاخه‌های مختلف این رویداد در نظر گرفته شده بود را به نسبت تعداد اعضا، به هر گروه پرداخت نماید. به همین مناسبت شمارۀ حساب سرپرستان گروه‌ها طی هفته گذشته اخذ شد و این مبلغ به‌زودی برای ایشان واریز خواهد شد. همچنین برای تمامی گروه‌ها لوح سپاسی نیز تهیه و تقدیم ایشان خواهد شد.

    بخش پژوهش جشنواره به روال خود برگزار می‌شود و برگزیدگان آن تا پایان مردادماه از طریق مجاری رسمی جشنواره و انجمن موسیقی ایران و شعبۀ فارس معرفی می‌شوند. بخش پژوهش به‌صورت سراسری و در دو محور «گروه‌نوازی در موسیقی» و «موسیقی فارس» برگزار می‌شود و هیئت علمی این بخش را محمدرضا درویشی، محمدرضا فیاض و هومان اسعدی تشکیل می‌دهند. احمد پژمان، همچون دو دورۀ گذشته، دبیر هنری این دوره از جشنواره است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=395268
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *