×
×

پس از دو هفته از ابتلا به این بیماری
رضا صادقی نتیجه تست کرونای خود را اعلام کرد

  • کد نوشته: 395195
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • رضا صادقی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که مدتی ست با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرده و حضور کمرنگی در فضاهای مختلف مجازی داشته است، با انتشار یادداشتی کوتاه از آخرین وضعیت جسمی خود خبر داد.

    رضا صادقی نتیجه تست کرونای خود را اعلام کرد
  • نتیجه تست کرونای رضا صادقی

    رضا صادقی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که مدتی ست با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرده و حضور کمرنگی در فضاهای مختلف مجازی داشته است، با انتشار یادداشتی کوتاه از آخرین وضعیت جسمی خود خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آقای مشکی پوش، پس از مدتی کم خبری، با به اشتراک گذاشتن پست کوتاهی در صفحه اینستاگرام شخصی اش، نتیجه منفی تست کرونای خود را اعلام کرده و هواداران را از نگرانی درآورد.

    این خواننده عکسی از نتیجه آزمایش کرونایش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از بهبودی خود پس از دو هفتهء سراسر اضطراب خبر داد.

    او با توضیح این‌که نخواسته از روزهای دردآلود ابتلا به کرونا با مخاطبانش حرف بزند، تاکید کرد ترجیح داده است پس از منفی شدن تست کرونا، دوباره در اینستاگرام فعال شود.

    شایان ذکر است که خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان با تاکید فراوان از همه مردم درخواست کرد با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به بازگرداندن روزهای عادی و سلامت دوباره به خود و دیگران کمک کنند.

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=395195
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *