×
×

موسیقی فیلم «شیر سنگی» آلبوم شد

  • کد نوشته: 394926
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۹ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • «شیر سنگی» عنوان فیلمی ست به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی که فریدون شهبازیان، موسیقی دان سرشناس کشورمان آهنگسازی آن را بر عهده داشته و حالا در قالب یک آلبوم در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

    موسیقی فیلم «شیر سنگی» آلبوم شد
  • موسیقی فیلم شیر سنگی از فریدون شهبازیان

    آلبوم موسیقی فیلم «شیرسنگی» به آهنگسازی فریدون شهبازیان و تهیه کنندگی ماهور موسائیان، راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «شیر سنگی» عنوان فیلمی ست به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی که فریدون شهبازیان، موسیقی دان سرشناس کشورمان آهنگسازی آن را بر عهده داشته و حالا در قالب یک آلبوم در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

    این اثر در قالب ۲ قطعه با کلام و ۱۸ قطعه بی کلام تحت نام آلبوم چیدمان بافته است که تورج زاهدی، خوانندگی دو قطعه با کلام آن را عهده دار بوده است.

    ضبط این اثر در استودیو بل با صدابرداری ایرج حقیقی و میکس و پالایش نهایی آن در استودیو پژواک انجام شده است. مدیر اجرایی این پروژه نیما جوان، طراح گرافیک مهرداد جوانبخت و مجری طرح محمد پورراد بوده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی فیلم «شیر سنگی» به آهنگسازی فریدون شهبازیان، راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند این اثر را در دو نسخه فیزیکی و دیجیتال تهیه نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=394926
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *