×
×

فریم 21 از فیلم «24 فریم» عباس کیارستمی
آلبوم «زیرا که می وزد» از زنده یاد پیتر سلیمانی پور آماده دانلود قانونی شد

  • کد نوشته: 393302
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۱ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «زیرا که می‌وزد» اثر زنده یاد پیتر سلیمانی پور که تیر ماه سال گذشته از سوی نشر هاشور رونمایی و منتشر شده بود، به صورت آنلاین و از طریق وبسایت های معتبر موسیقی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    آلبوم «زیرا که می وزد» از زنده یاد پیتر سلیمانی پور آماده دانلود قانونی شد
  • آلبوم زیرا که می وزد از پیتر سلیمانی پور

    آلبوم «زیرا که می‌وزد» اثر زنده یاد پیتر سلیمانی پور که تیر ماه سال گذشته از سوی نشر هاشور رونمایی و منتشر شده بود، به صورت آنلاین و از طریق وبسایت های معتبر موسیقی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «آلبوم «زیرا که می زود» از آهنگساز و نوازنده ساکسفون فقید پیتر سلیمانی پور است که مربوط به فریم ۲۱ از فیلم «۲۴ فریم» عباس کیارستمی در ۱۳۹۵ می باشد.

    این اثر در قالب ۸ قطعه به عناوین «زیرا که می وزد-بخش۱»، «پایانه-آغازگه»، «درآمیخته»، «صدای آفتاب»، «بخیر»، «پیش از آنکه بگویم»، «آیا درختان می دانند؟» و «زیرا که می وزد-بخش۲» چیدمان یافته است.

    نوازندگی ساکسفون باریتون، تنور، آلتو و سوپرانو، کلارینت باس، صداهای ضبط شده و پردازش زنده صوتی بر عهده این موزیسین مطرحِ فقید بوده است.

    از میان فعالیت های سلیمانی پور طی ۱۵ سال اخیر می توان به سخنرانی های او در دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران، اجراهای زنده، آهنگسازی برای فیلم و ساخت بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی و ضبط شماری از آنها اشاره نمود.

    شایان ذکر است نسخه دیجیتال آلبوم «زیرا که می وزد» از زنده یاد پیتر سلیمانی پور، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=393302
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *