×
×

سیزدهم مرداد جاری برگزار می شود
ضیافتِ مجازی کیهان کلهر و مخاطبان در شهر خاموش

  • کد نوشته: 393121
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۹ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • کیهان کلهر، در ادامه تور کنسرت های شهر خاموش، این پروژه موسیقایی را بصورت مجازی در هفته دوم از مرداد ماه جاری و از طریق دو پلتفرم یوتیوب و اینستاگرام، با مخاطبان و هواداران موسیقی به اشتراک خواهد گذاشت.

    ضیافتِ مجازی کیهان کلهر و مخاطبان در شهر خاموش
  • کیهان کلهر

    کیهان کلهر، در ادامه تور کنسرت های شهر خاموش، این پروژه موسیقایی را بصورت مجازی در هفته دوم از مرداد ماه جاری و از طریق دو پلتفرم یوتیوب و اینستاگرام، با مخاطبان و هواداران موسیقی به اشتراک خواهد گذاشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کیهان کلهر، آهنگساز و نوازنده مطرح موسیقی ایرانی، در صفحه اینستاگرام یادداشتی را به اشتراک گذاشته است و طی آن مژده کنسرت آنلاینی دیگر را به هوادارنش داده است که این بار در قالب پروژه شهر خاموش ارائه خواهد شد.

    متن یادداشت استاد کلهر به قرار زیر است:

    «دوشنبه، سیزدهم مرداد ماه، شهر خاموش را در خانه‌هایتان می‌نوازیم.

    فروردین نود و هشت و در شروع تور شهر خاموش قرار بر رفتن به اغلب شهرهای کشورمان داشتیم که بخشی از برنامه‌مان نیز کنسرت برای هموطنان در شهر های مرزی و از سرگیری اجراهای رایگان پیروِ تور قبلی در مناطق محروم بود که بدلیل شیوع بیماری امکان‌پذیر نشد،

    ازینرو تصمیم بر ادامه ی این اجرا بصورت مجازی و پخش رایگان آن در اینستاگرام و یوتیوب گرفتیم تا درین احوال، برای ساعتی، همدلانه در کنارتان بنوازیم و بشنویم.

    و به این منظور دو مکان زیبا که برای تمام ایرانیان خاطره انگیز و عزیز است را در تهران و اصفهان انتخاب کردیم که اطلاعات آن متعاقباً از همین صفحه به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

    و متشکریم از خانواده هاکوپیان که همیشه حامی اهالی فرهنگ و هنر بوده اند و بیش از یک سال است که همسفر شهر خاموشند.»

    شایان ذکر است که جزئیات دقیق و زمان برگزاری کنسرت آنلاین شهر خاموش متعاقبا اعلام خواهد شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=393121
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *