×
×

با سرمایه گذاری گروه هنری و مؤسسه تجربه هنر نمایش
نخستین سالن تخصصی روباز اجرای تئاتر و کنسرت با نام هما روستا

  • کد نوشته: 392238
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۷ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • نخستین سالن تخصصی روباز اجرای تئاتر و کنسرت به نام زنده یاد بانو هما روستا با ظرفیت ۶۰۰ خودرو با سرمایه‌گذاری گروه هنری و موسسه تجربه هنر نمایش، ساخته شد.

    نخستین سالن تخصصی روباز اجرای تئاتر و کنسرت با نام هما روستا
  • نخستین سالن تخصصی رو باز به نام هما روستا ساخته شد

    نخستین سالن تخصصی روباز اجرای تئاتر و کنسرت با ظرفیت ۶۰۰ خودرو با سرمایه‌گذاری گروه هنری و موسسه تجربه هنر نمایش، ساخته شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین سالن تخصصی روباز برای اجرای تئاتر و کنسرت به نام زنده‌یاد هما روستا، بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون نام‌گذاری شده است. این سالن به سیستم تخصصی صدا، نور و ال ای دی‌هایی وسیع تجهیز شده است و دارای استیجی مسقف به ارتفاع ۱۲ متر، در ابعاد ۵۰۰ مترمربع است تا امکان اجراهایی زنده و با کیفیت، جهت تئاتر و کنسرت فراهم شود.

    ایده ساخت این سالن در دوران تعطیلی سالن‌های تئاتر و موسیقی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، توسط همایون غنی‌زاده ارائه و طراحی شده است تا از این طریق، هم بخشی از فعالیت‌های هنری دوباره به حیات خود ادامه دهند و هم مخاطبان از این مکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانند استفاده کنند.

    فاز اول پروژه و استقرار سالن هما روستا در شهر آفتاب است که ۲ ماه از مراحل ساخت خود را پشت گذاشته است و به زودی افتتاح می‌شود. مدیریت این پروژه به عهده محمد قدس است. ظرفیت این سالن در زمان اجرای تئاتر یا کنسرت، با ماشین حداکثر ۶۰۰ خودرو بوده و در مجموع می‌تواند پذیرای ۲۰۰۰ نفر در هر رویداد هنری باشد.

    نازنین گودرزی مدیر اجرایی، محمد جابری، مدیر فنی و امیرحسین بزرگ‌زادگان به عنوان مدیر تبلیغات سالن هما مشغول به فعالیت هستند.

    شایان ذکر است که هما روستا در چهارم مهر ۱۳۹۴ خورشیدی مصادف با روز تولدش بر اثر بیماری سرطان در بیمارستان درگذشت. پیکر او در در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به‌خاک سپرده شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=392238
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *