×
×

با صدای علیرضا شاه محمدی

  • کد نوشته: 39195
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • موسسه فرهنگی و هنری «هزار نغمه بسته نگار» در شهریور ماه، آلبوم «می جان» را با صدای علیرضا شاه محمدی و آهنگسازی سامان چوبک و آلبوم «سفر خاموش» را با بداهه نوازی پویان بیگلر و پژمان حدادی روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

    با صدای علیرضا شاه محمدی
  • ShahMohammadiموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: موسسه فرهنگی و هنری «هزار نغمه بسته نگار» با انتشار دو اثر جدید در نشر موسیقی کشور حضور فعالی خواهد داشت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این موسسه در شهریور ماه، آلبوم «می جان» را با صدای علیرضا شاه محمدی و آهنگسازی سامان چوبک  و آلبوم «سفر خاموش» را با بداهه نوازی پویان بیگلر و پژمان حدادی روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

    آلبوم «می جان» مجموعه ایست در دستگاه راست پنجگاه ‪که تکیه بر موسیقی عرفانی و ادبیات عارفانه دارد و در یازده قسمت تولید شده که شامل قطعات «من که مست از می جانم»، «درآمد راست و پنجگاه»، «تصنیف دشتی»، «آواز مستانه»، «آواز راک و نوروز»، «عشاق»، «چهارمضراب حسینی»، «حسینی»، «تصنیف چون خاک شوم»، «چکاوک و طرز» و «می جان» است. همچنین این اثر بر روی اشعاری از شاعران بزرگی همچون مولانا، فروغی بسطامی، عبید زاکانی و سعدی ساخته و پرداخته شده است.

    در آلبوم بداهه‌نوازی «سفر خاموش» هم نوازندگی تار برعهده پویان بیگلر است و پژمان حدادی نیز به عنوان نوازنده تنبک حضور دارد، این مجموعه به شکل کاملا بداهه نواخته شده و بدون هیچ تمرین و تصمیم از پیش تعیین شده‌ای در آواز ابوعطا اجرا شده است.

    شایان ذکر است که دو آلبوم «می جان» و «سفر خاموش» از سوی موسسه فرهنگی و هنری «هزار نغمه بسته نگار» منتشر خواهند شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=39195
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *