×
×

کنسرت گروه موسیقی «راز ونیاز» توسط موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» برگزار شد

  • کد نوشته: 39156
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «راز ونیاز» به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی توسط موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» در شهر آمل برگزار شد. در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    کنسرت گروه موسیقی «راز ونیاز» توسط موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» برگزار شد
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه موسیقی «راز ونیاز» به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی توسط موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» در شهر آمل برگزار شد.

    مهتاب اباذری تهیه کننده و مدیر باربد آمل با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان درباره جزئیات این کنسرت گفت: «اجرای سالار عقیلی با گروه راز و نیاز با همکاری انجمن موسیقی مازندران و استقبال گسترده مخاطبین در سالن کنسرت اریکه آریایی شهر آمل برگزار شد.»

    وی در ادامه افزود: «اجرای شب اول در یک سانس و از ساعت ۲۱  الی  ۲۲:۳۰ بود و اجرای شب دوم هم در دو سانس و ساعت های ۱۸:۳۰ الی ۲۰   و ۲۱ الی ۲۲:۳۰ به روی صحنه رفت که بابک میرزایی (عود)، محمدرضا اسکندری (تار)، فردین لاهورپور (نی)، حریر شریعت زاده (پیانو و دف)، حمیدرضا آفریده (کمانچه)، علی خشتی نژاد (تار)، حسین محمدی مجد (سنتور) و بهنام معصومی (تنبک) به عنوان نوازندگان گروه راز و نیاز، سالار عقیلی را در این کنسرت همراهی کردند.»

    شایان ذکر است که موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» در حال برنامه ریزی برای اجرای کنسرت های فاخر از اساتید مطرح موسیقی ایران در دیگر شهرهای ایران و تهران است.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=39156
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *