×
×

در آستانه اخذ مجورهای اولین آلبوم این خواننده

  • کد نوشته: 39126
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • یکی از شبکه های ماهواره ای ایرانی خارج از کشور در مستندی یک ساعته با حضور «کاوه آفاق»، زندگی نامه هنری این خوانده را مورد بررسی قرار داد تا این خواننده که در آستانه اخذ مجوزهای لازم برای انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت هایش است، ناخواسته با مشکلاتی رو به رو شود.

    در آستانه اخذ مجورهای اولین آلبوم این خواننده
  • 139276_351موسیقی ایرانیان – محسن هردان: یکی از شبکه های ماهواره ای ایرانی خارج از کشور در مستندی یک ساعته با حضور «کاوه آفاق»، زندگی نامه هنری این خوانده را مورد بررسی قرار داد تا این خواننده که در آستانه اخذ مجوزهای لازم برای انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت هایش است، ناخواسته با مشکلاتی رو به رو شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این مستند که از طریق یکی از برنامه سازان در تهران و داخل کشور تصویری برداری شده بود، «کاوه آفاق» از شرایط و قوانین موسیقی کشور و شرایط مجاز شدن هنرمندان زیر زمینی و حال و هوای فعالیت های این عرصه سخنانی را بر زبان آورد.

    نکته عجیب این برنامه دارا بودن مجوز فیلم برداری در تمام نقاط تهران از سوی سازنده آن بود که همین باعث شده آفاق بدون هیچ مشکلی قبول کند که در این مستند حضور داشته باشد اما به یک باره این برنامه از شبکه موسیقی خارج از کشور بروی آنتن برود.

    «کاوه آفاق» درباره این اتفاق گفت :«این برنامه از اوایل سال ۹۱ تا اواخر آن در تهران فیلم برداری شد و قرار بود که در قالب یک مجموعه تصویری در بازار رسمی کشور منتشر شود. سازنده این برنامه نیز به جز من سراغ بسیاری دیگر از هنرمندان رفته بود از بسیاری از آنها نیز تصاویری را گرفته بود تا بتواند مجموعه ای کامل را روانه بازار کند. اما در کمال تاسف روز گذشته خود من هم دیدم که این برنامه بدون هماهنگی با من و بدون رعایت حق مولف از یک شبکه آن ور آبی پخش شد و از این بابت واقعا ناراحتم. این قبیل بی احترامی ها سوء استفاده از حقوق مولف است و همان دیروز و به محض پخش آن، با سازنده این برنامه تماس گرفتم و اعتراضم را نسبت به این رفتار غیر حرفه ای بیان کردم.»

    این خواننده درباره چگونگی اعتماد به عوامل این برنامه و حضور آنها در محافل شخصی خود نیز گفت :«آنها مجوز رسمی برای فیلم برداری در تمام نقاط تهران را داشتند و من هم با توجه به اینکه تمام مدارک کاملا درست و معتبر به نظر می رسید به آنها اعتماد کردم ولی متاسفانه کاری که نباید، اتفاق افتاد و از این بابت دلخورم و از طریق مراجع قضایی قطعا پیگیری خواهم کرد.»

    این خواننده درباره چگونگی پیشروی روند فعالیت هایش در کشور و زمان انتشار آثار رسمی اش نیز گفت :«مجوز های من تقریبا صادر شده و شخص آقای «پاشایی» (مدیر کل دفتر موسیقی) قول مساعد داده اند که تا اواسط تابستان مجوزهای من صادر شوند.»

    خودم هم پیگیرم و اخبار لحظه به لحظه فرآیند مجوز را در اختیار هواداران قرار خواهم داد

    گفتنی ست «کاوه آفاق» و گروه the ways پس از انتشار اینترنتی آثارشان به شدت مورد توجه اهالی موسیقی قرار گرفتند و همین استقبال باعث شد که آنها تصمیم به فعالیت رسمی در داخل کشور بگیرند.

    این هنرمند تا کنون در دو تئاتر نیز در تهران به عنوان بازیگر بروی صحنه رفته که این اجرا با واکنش های مختلفی رو به رو شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=39126
       
    برچسب ها کاوه آفاق

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *