×
×

هنرمند سرشناس ایرانی، کرونا را شکست داد

  • کد نوشته: 391247
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • هنرمند سرشناس ایرانی، کرونا را شکست داد

  • روزنامه شهروند نوشت: جواد مجابی، شاعر، نویسنده و منتقد ادبی-هنری ایرانی که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، این روزها حال بهتری دارد و دیگر خطری او را تهدید نمی‌کند.

    آسیه جوادی، همسر جواد مجابی، گفته است که پس از روزهای سختی که گذشت، وضع او در روزهای اخیر بهتر شده و کم‌کم می‌تواند به کارهای روزانه بپردازد: «پس از حدود ۱۸ روز سخت با علایم بی‌خوابی، بی‌اشتهایی و تب بالایی که از سر گذرانده است می‌تواند اندکی غذا بخورد و کمی بخوابد. دیگر سرم نمی‌زند و اشتهایش برگشته است. ما ۴ ماه به‌ طور مطلق در خانه بودیم و ناگهان با یک دعوت کوچک، همه چیز به هم ریخت، من و دخترم در ۱۰ روز اول تصمیم گرفتیم که مجابی را به بیمارستان نبریم، البته حتی یک‌درصد هم احتمال نمی‌دادیم که ویروس کرونا باشد؛ چون بیرون نرفته بودیم که این اتفاق بیفتد اما بعد از ۱۰ روز، به‌ناچار به بیمارستان رفتیم و متوجه شدیم آزمایش او مثبت است.»

    او درباره روند درمان جواد مجابی نیز توضیح داد: «درمانی که در خانه انجام داده بودیم، وضع او را باثبات و از پیشرفت بیماری جلوگیری کرده بود اما تب او به ۴۰درجه رسیده بود و دیگر نمی‌توانستیم در خانه بمانیم. داروهای پزشکان بسیار به بهترشدن حالش کمک کرد و ما نیز همه توان‌مان را برای سلامت او به کار گرفتیم تا این روزگار هولناک تمام شود.»

    جواد مجابی متولد مهر ۱۳۱۸ در قزوین، شاعر، نویسنده، منتقد ادبی-‌هنری، نقاش، طنزپرداز و روزنامه‌نگار است که از او تا به حال ده‌ها کتاب تأثیرگذار و پرطرفدار داستانی منتشر شده ‌است. کتاب آسمان مضطرب تازه‌ترین مجموعه شعر جواد مجابی است که انتشارات گویا آن را به چاپ رسانده است؛ این کتاب مجموعه‌ای در قالب شعر نو است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=391247
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *